نیل بلومکمپ دیگر امیدی به ساخت قسمت پنجم Alien ندارد.

5 June 2017 - 23:10

 پس از آخرین فیلم در سری فیلم‌های Alien «بیگانه» یعنی Alien: Resurrection که فیلمی بود که هم طرفداران این سری فیلم و هم منتقدان آن را به معنای واقعی کلمه افتضاح خواندند به نظر می‌رسید که این فرنچایز برای همیشه “مرده” است اما در سال ۲۰۰۹ خبر این‌که ریدلی اسکات(Ridley Scott) برای ساخت یک پیش درآمد در این فرنچایز باز خواهد گشت به طرفداران امید دوباره داد البته طرفداران بیشتر می‌خواستند قسمت پنجم این سری فیلم را ببیند اما همین که بیگانه دوباره به پرده‌های سینما باز می‌گشت آن‌ها را بسیار خوشحال کرده بود اما طولی نکشید که این خوشحالی جای خود را به ناامیدی داد چون اسکات اعلام کرد این پیش در‌آمد که حالا نام‌ آن Prometheus بود به طور مستقیم با فیلم بیگانه ارتباطی ندارد و حتی زینومورف‌ها( همان بیگانگان رقت‌انگیز) در آن حضور نخواهند داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۲۰۱۲ فیلم Prometheus اکران شد و بسیاری از طرفداران این سری فیلم‌ها را ناامید کرد و دوباره این حس را در آن‌ها ایجاد کرد که این سری فیلم به پایان راه رسیده است اما در ۲۰۱۵ نیل بلومکمپ(Neill Blomkamp) کارگردان فیلم‌های District 9 و Elysium در توییتر خود چند کانسپت آرت منتشر کرد و ایده‌هایی که برای قسمت پنجم این فیلم داشت را مطرح کرد و و امید دوبار‌ه‌ای در دل طرفدارن ایجاد کرد اما پس از آن بلومکمپ فیلم Chappie را ساخت که اصلاً فیلم خوبی نبود و استودیو فاکس تصمیم گرفت که ساخت این فیلم را به تعویق بیاندازد و سپس اسکات اعلام کرد که می‌خواهد ادامه Prometheus را بسازد و این بار تمرکز خود را روی زینومورف‌ها که ستاره اصلی فیلم‌های اولی  بودند بگذارد و حالا بعد از این همه ماجرا بلومکمپ اعلام کرده که قسمت پنجم این فیلم به طور کامل “مرده” است.

بلومکمپ در مصاحبه‌ با سایت خبری The Verge گفته است این فیلم هیچ وقت ساخته نخواهد شد

من فکر می‌کنم این فیلم “مرده” است. این حرف هر چقدر هم که ناراحت کننده باشد کاملاً درست است. من مدت زمان زیادی را روی این فیلم صرف کردم و فکر می کنم این فیلم محشر از آب در می‌آمد. ولی متأسفانه ما این فیلم را نخواهیم دید.

وقتی از بلومکمپ سوأل شد که آیا این فیلم به طور کلی “مرده” است او با احتیاط زیادی گفت که ریدلی اسکات یک رابطه شخصی با این سری فیلم‌ دارد و بیگانه مانند فرزندش می‌ماند و وقتی او تصمیم گرفت که ادامه فیلم Prometheus را بسازد و آن را مستقیماً به بیگانه ربط دهد دیگر امیدی به ساخت فیلمی که او در نظر داشته نبود. بر اساس این حرف‌ها می‌توان با قاطعیت گفت که اگر هم کسی بخواهد در ۱۰ سال آینده قسمت پنجم این فیلم را بسازد آن شخص بلومکمپ نخواهد بود مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد.

 منبع: Screencruch

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.