بلو هانت به جمع بازیگران فیلم New Mutants پیوست

5 June 2017 - 17:12

سر‌انجام پس از مدتی بازیگران فیلم New Mutants مشخص شدند. بلو هانت (Blu Hunt) بازیگر تازه‌وارد دنیا هالیوود قرار است که در نقش Danielle Moonstar (به عنوان یک فرد اصیل آمریکایی، قسمت اعظمی از سریال بر طبق شایعات درباره‌ی شخصیت او است) نقش‌آفرینی کند، در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بنا‌بر آنچه نشریه Hollywood Reporter گزارش کرده است، قبل از اینکه کمپانی فاکس بلو هانت (Blu Hunt) که یک آمریکایی بومی است را پیدا کند و تصمیم بگیرد که او را به جمع بازیگرانش ملحق کند او در چند قسمت از فیلم The Origins نقش‌آفرینی کرده بود. شاید بتوان گفت شخصیت Moonstar بی‌رحم ترین شخصیت این فیلم باشد، چون که او میتواند در ذهن مردم نفوذ کند و ترسناک ترین چیزی که از ناحیه آن‌ها تصور می شود را به صورت خیالی بسازد و در روبه‌روی آنان قرار دهد. بنابر گفته منابع THR، فیلم New Mutants بر اساس کتاب کامیک Demon Bear ساخته می‌شود.

شاید دلیلی که طول کشید تا شرکت فاکس بلو هانت (Blu Hunt) را به عنوان بازیگر انتخاب کند، این بود که آنها به دنبال یک آمریکایی بومی برای این نقش بودند. فیلم New Mutants بر طبق گفته THR ماجرای ۵ نوجوان ابر‌قهرمان را روایت می‌کند که باید از یک پایگاه مخفی که بر خلاف میلشان آنجا نگه داری می‌شدند، رهایی بجویند.

تولید فیلم New Mutant در ماه جولای آغاز خواهد شد.

منبع:Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.