جزییات بیشتری از امکانات لباس مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

5 June 2017 - 20:38

یک خبر ویژه در مورد لباس جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» که توسط تونی استارک، مرد آهنی، ساخته شده، منتشر شده است. همراه با بازی مجدد تام هالند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر، یکی از بزرگترین تفاوت‌های Spider-Man: Homecoming با نسخه‌های قبلی، لباس مردعنکبوتی است. در فیلم ساخته شده توسط Sam Raimi (سم ریمی) و Marc Webb (مارک وب)، لباس عمدتا امکانی را فراهم می‌کرد تا پارکر هویتش را پنهان کند اما در فیلم MCU لباس پر است از ابزار همه فن حریف!

لباس توسط تونی استارک ساخته شده است و در واقع یک نسخه‌ی ابتدایی خانگی است. تعدادی از امکانات این لباس در فیلم سال گذشته‌ی Capitan America: Civil War «کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی» به نمایش گذاشته شد؛ اما قرار است در ماه آینده و در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» ویژگی‌های بسیار بیشتری را نیز ببینیم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

البته ما پیش از اکران فیلم نیز در مورد تعدادی از ویژگی‌های لباس مانند پهباد و بال‌های از جنس تار اطلاع داشتیم، اما اکنون امکانات بیشتری رونمایی خواهد شد.

بخشی از دیزنی چنل (یک راهنما برای هواداران مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) بر روی این لباس تمرکز کرده است و یک کلیپ کوتاه مرد آهنی ( Iron Man ) و پیتر البته بدون نقاب تدارک دیده است. در این صحنه پیتر نوجوان بر روی یک تاب نشسته و تونی در حال پرواز است، پیتر می‌پرسد استارک چگونه او را پیدا کرده است؟ که میلیاردر پاسخ می دهد: “من در  لباس تو همه چیز تعبیه کرده ام…از جمله این حسگر حرارتی ” و فورا لباس شروع به گرم کردن می کند.

این موضوع به صراحت تایید می کند که علاوه برسیستم GPS ساخته شده برای پیتر، استارک می تواند قهرمان جوان را در هر جایی ردیابی کند. این سیستم حرارتی کمتر مورد توجه است اما پاسخی است بر این سوال که پیتر چگونه در زمستان با این لباس نازک با تبهکاران مبارزه می کند.

با وجود این که تعداد بسیار زیادی ابزار پیشرفته در لباس تعبیه شده است، اما در طراحی بسیار وفادار به کمیک، با لگو کوچک‌تر و لنز چشم قابل تنظیم است که یادآور نسخه اصلی ساخته شده توسط استیو دیتکو در سال ۱۹۶۰ است. تام هالند با هیجان خاصی می گوید : “این لباس یکی از بهترین اتفاقاتی است که در تمام زندگی‌ام برای من افتاده است. پوشیدن این لباس برای اولین بار یک خیال بود که به حقیقت بدل شد. تا امروز من نمی‌توانستم باور کنم که این واقعا اتفاق افتاده است.”

گرچه تونی در طول جریانات Homecoming لباس را از پیتر پس می‌گیرد، بعد از این اتفاق ممکن است با سورپرایزهای بیشتری همراه باشد و آن را دوباره به پیتر بازگرداند. بدون شک راه برای اتفاقات هیجان انگیز تر در Spider-Man: Homecoming 2 در سال ۲۰۱۹ باز است.

منبع : Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    نمیدونم داستان به این خوبی چرا با این تریلرای مزخرف کامل اسپویل شده!