فیلمبرداری فصل دوم سریال Stranger Things به اتمام رسید

5 June 2017 - 19:00

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال Stranger Things محصول شبکه «نتفلیکس» به اتمام رسید. فصل نخست مجموعه تلویزیونی Stranger Things توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند و به یکی از سریال‌های اصلی غول استریم دنیا یعنی شبکه «نتفلیکس» تبدیل گردد. فصل نخست این سریال به رخدادهای مربوط به ساکنین هاوکینز می‌پرداخت؛ جایی که جویس (Joyce) با هنرنمایی وینونا رایدر (Winona Ryder) به دنبال فرزند و دوستان گمشده‌اش می‌گشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

مدتی پس از آغاز پخش فصل نخست سریال Stranger Things، شبکه «نتفلیکس» خبر از ساخته شدن فصل دوم آن به منظور پخش در ماه اکتبر سال جاری میلادی داد. نخستین تریلر فصل جدید این مجموعه نیز در جریان بازی‌های سوپر باول منتشر شد. اگرچه این تریلر همانند خالقین این سریال، جزئیات زیادی از داستان این فصل را فاش نمی‌کرد. با این حال به نظر می‌رسد که با اتمام روند یک بخش از تولید این سری، به فصل دوم نزدیک‌تر شده‌ایم.

برخی از بازیگران فصل دوم سریال مورد بحث و تیم تولید آن با انتشار تصاویری در سرویس اینستاگرام خبر از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال Stranger Things دادند.

از جمله افرادی که برای تکرار نقش خود به این فصل جدید بازگشته‌اند می‌توان به دیوید هاربور (David Harbour) در نقش رئیس پلیس جیم هوپر (Jim Hopper)، گاتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) در نقش داستین (Dustin)، کالیب مک‌لافین (Caleb McLaughlin) در نقش لوکاس (Lucas)، ناتالیا دایر (Natalia Dyer) در نقش خواهر مایک یعنی نانسی (Nancy)، چارلی هیتون (Charlie Heaton) در نقش برادر ویل یعنی جاناتن (Jonathan) و جو کری (Joe Keery) در نقش دوست‌پسر نانسی اشاره کرد. از سوی دیگر شاهد پیوستن افراد جدیدی به این پروژه همچون سادی سینک (Sadie Sink) در نقش مکس، دیکر مونتگومری (Dacre Montgomery) در نقش برادر بیلی، شان آستین (Sean Astin) در نقش باب، دوست‌پسر جدید جویس، پل رایزر (Paul Reiser) عضوی از دپارتمان انرژی و لینی برثلسن (Linnea Berthelsen) در نقش شخصیت مرموز رومان (Roman) هستیم.

قرار است که فصل دوم سریال Stranger Things از تاریخ سه‌شنبه ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر ۲۰۱۷) به روی آنتن شبکه «نتفلیکس» برود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.