راس مارکواند: فصل هشتم The Walking Dead تاکنون خوب پیش رفته است

6 June 2017 - 10:00

بازیگر ثابت درام زامبی شبکه AMC، فیلم The Walking Dead، فصل جدید این سریال را مورد تحسین قرار داده است. بعد از فصل هفتم که بازخوردهای مختلفی از سوی طرفداران دریافت کرد، راس مارکواند (Ross Marquand) در مصاحبه مربوط به فصل هشت گفت: “این فصل تاکنون خوب پیش رفته است.” با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از فصل ششم و مشخص شدن قربانی‌های نیگان، خیلی‌ها از این موضوع انتقاد کردند که شخصیت‌های اصلی در فصل هفت جدا شدند و این سریال جاذبه خود را از دست داد. روایت داستان اسکان Alexandria، The Kingdom، Hilltop Colony و پناهگاه Savior در این فصل دوباره اوج گرفت و این مسئله باعث شد MVP ریک گریمز از یکدیگر دور بمانند و کانون توجه نباشند.

مارکواند در مصاحبه با ComicBook.com اشاره بر چیزی داشت که طرفداران انتظار شنیدنش را دارند:

نمی‌توانم خیلی توضیح بدهم، فقط می‌توانم بگویم فکر می‌کنم کار این فصل تاکنون خوب پیش رفته است. این فصل خوب ساخته شده است. هر قسمتی که خواندم سورپرایز شدم و دوست داشتم بدانم صفحه بعد چه چیزی نوشته شده و فکر می‌کنم این فصل بهتر از فصل‌های قبل است. فصل هشت بسیار شگفت انگیز و موفق خواهد بود.

مارکواند بازیگر نقش آرون است، شخصیتی که از اولین حضورش در فصل ۵ به دنبال نجات خود بود و قطعاً از خوب پیش رفتن این فصل اطمینان خاصی دارد. این حقیقت که قسمت آخر فصل ۷ پر از حادثه و اکشن بود، بسیار خوشحال کننده است. اسکات گیمپل (Scott Gimple) برنامه ریز سریال اعلام کرده که قسمت‌های جدید پر تحرک بوده و قسمت اول این فصل پر از صحنه‌های اکشن خواهد بود. این فصل پرش زمانی در خط داستان خواهد داشت یعنی خبری از ست آپ های طولانی و واضح نخواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.