«۵۰ کیلو آلبالو» از فردا در تهران توزیع می‌شود

6 June 2017 - 21:04

نسخه ویدیویی فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» ساخته مانی حقیقی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته پس از گذشت یک سال از اکران خود، فردا در تهران توزیع خواهد شد. نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم پرفروش امروز در شهرستان‌ها پخش شد. این فیلم سینمایی نوروز سال گذشته مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. در روزهای گذشته برخی از سایت‌ها نسخه غیر‌قانونی و بی‌کیفیت این فیلم را منتشر کردند که باعث شده عوامل «۵۰ کیلو آلبالو» بالاخره این فیلم سینمایی را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنند.

نوروز ۹۵ فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. با آغاز اکران این فیلم کمدی، «۵۰ کیلو آلبالو» توانست مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گیرد و در انتها نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان درآمد کسب کند و به چهارمین فیلم پرفروش سینمای ایران در سال گذشته تبدیل شود.

با پایان مهلت قانونی اکران این فیلم سینمایی، علی جنتی وزیر سابق ارشاد از ادامه نمایش این فیلم سینمایی در ماه رمضان سال گذشته جلوگیری کرد و این فیلم که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود، نتوانست به نمایش خود در سینماهای کشور ادامه داد.

اما با گذشته بیش از یک سال از اکران «۵۰ کیلو آلبالو»، نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم امروز در شهرستان‌ها توزیع شد و از فردا در شهر تهران پخش خواهد شد.

در روزهای گذشته برخی از سایت ها و کانال های تلگرامی به نسخه بی‌کیفیت این فیلم سینمایی دست یافتند و اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کردند.

در این فیلم سینمایی ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، فرهاد آئیش، افسانه بایگان، علی صادقی، مهران غفوریان، امید روحانی، بهنوش بختیاری، ویشکا آسایش، هادی کاظمی، سروش صحت و مانی حقیقی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.