ساخت فصل سوم سریال UnREAL به تعویق افتاد

6 June 2017 - 22:00

سومین فصل سریال UnREAL بعد از فاجعه فصل دوم کمی دیرتر از حد موعد ساخته می‌شود. ساخت فصل سوم این درام واقعی تا سال ۲۰۱۸ به تعویق افتاد تا طرفداران آن یک سال دیگر منتظر بمانند. با سینماگیمفا همراه باشید.

ابتدا ستاره این سریال، کانستنس زیمر (Constance Zimmer) در توییتر اعلام کرد که کار ساخت این فصل از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. تمدید فصل سوم این سریال ژوئن سال گذشته اعلام شده بود در حالی که قسمت آخر فصل دوم آن در ماه اوت پخش شد. هیچ دلیل واضحی برای این تاخیر ارائه نشد.

فصل سوم این سریال کتلین فیتزجرالد (Caitlin Fitzgerald) اولین زن نقش اول همیشگی را نشان داده که شخصیت سرینا در این سریال است و به‌عنوان موفق‌ترین سرمایه گذار Silicon Valley که آمریکا را با قدرت بیرونی و آسیب پذیری درونی‌اش تسخیر می‌کند، توصیف شده است. فصل سوم این سریال، سومین کارگردانش را در اختیار خواهد داشت و استیسی راکیسر (Stacy Rukeyser) بجای کارول باربی (Carol Barbee) تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

شیری اپلبی (Shiri Appleby)، کانستنس زیمبر، کریگ بیرکو (Craig Bierko)، جاش کلی (Josh Kelly)، جفری بویر-چاپمن (Jeffrey Bowyer-Chapman) و جنویو باکنر (Genevieve Buchner) به این سریال باز می‌گردند.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.