دنیای ژوراسیک ۲ ترسناک‌تر از دنیای ژوراسیک ۱ خواهد بود

6 June 2017 - 23:00

از وقتی اعلام شده که کالین ترورو (Colin Trevorrow) تنها نویسنده‌ی Jurassic World 2 است و جی‌. ای. بایونا (J.A. Bayona) کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت، همه می گویند این فیلم خیلی خیلی ترسناک‌تر از فیلم قبلی خواهد بود. کالین ترورو از این موضوع خیلی هم خوشحال است. کارگردان Safety Not Guaranteed و Jurassic World جزئیات بیشتری درباره سری دوم این فیلم منتشر کرده که با وجود بایونا به‌عنوان سکان دار اصلی آن ترسناک‌تر خواهد بود و این مرد اسپانیولی مهارت‌های خاصی را در این دنباله بکار گرفته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

ترورو در این باره به cinemablend  گفت:

جی. ای. بایونا استاد خلق صحنه‌های ترسناک است. او حتی می‌تواند با سایه یا پرده‌ی روی دیوار هم دست به خلاقیت بزند. او در این نوع ترس خصوصاً ترس از طریق چشمان کودک خیلی ماهر است. من و او همدیگر را خوب می فهمیم، یکی از ما آمریکایی و دیگری اسپانیایی است. ما آینه یکدیگر هستیم. این بهترین همکاری تمام عمرم بوده است.

 

ترورو زمانی این اعتراف را کرد که روز دوشنبه در نیویورک داشتم با او درباره فیلم اخیرش، The Book Of Henry، صحبت می‌کردم. بعد از اکران فیلم دنیای ژوراسیک در سال ۲۰۱۵، ترورو فوراً کار روی فیلم The Book Of Henry را آغاز کرد و همزمان دنیای ژوراسیک ۲ را هم نوشت و بعد کمی هم روی قسمت نهم جنگ ستارگان کار کرد. در طول مصاحبه، تصمیم گرفتم از او بپرسم باید از سری دوم دنیای ژوراسیک چه انتظاری داشته باشیم.

ترورو به جزئیات دقیقی درباره اینکه چرا بایونا بهترین گزینه برای کارگردانی این فیلم است اشاره کرد و گفت چگونه فیلم‌های بایونا، The Impossible و A Monster Calls ژانر وحشت را ارتقا بخشیده‌اند و سری دوم دنیای ژوراسیک ترسناک‌تر از فیلم اول خواهد بود در حالی که داستان و مکان‌های این فیلم این سری را محبوب‌تر از سری اول خواهند کرد.

 

اول از همه فکر می‌کنم همه عاشق وحشت هستند و فکر می‌کنم وحشت در فیلم اول باعث شده بود بچه‌ها فکر کنند دارند یه فیلم فوق‌العاده وحشتناک را می‌بینند و والدینشان نباید به آنها چنین اجازه‌ای را بدهند. در سری دوم هم این وحشت را داریم اما با این تفاوت که میزان آن بیشتر شده و ماجراجویی بامزه و نوعی رابطه رومانتیک هم در بخشی از فیلم شاهد خواهیم بود. نمی‌خواهیم از سری اول فاصله بگیریم ولی قطعاً به جاهای خوبی در این سری می‌رسیم.

مطمئنیم که بایونا همه چیز را تحت کنترل دارد و سری دوم دنیای ژوراسیک همانند سری اول خواهد بود. سری اول این فیلم در سال ۲۰۱۵ بسیار موفق بود و رکورد هفته اول را زد و ۱٫۶ میلیارد دلار فروش داشت. این فیلم همچنان چهارمین فیلم پرفروش تمامی زمان‌ها است. سری دوم آن در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع: cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.