ملتی دوباره سوگوار…

7 June 2017 - 22:45

متاسفانه، صبح امروز در پی اقدام تروریستی در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی، چندی از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده یا مجروح شدند. هر چند این اقدام چند ساعت بعد با رشادت نیروهای امنیتی و اتحاد مردم متوقف شد، اما قطعاً اتفاقی غم‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ای برای تمامی مردم کشور است.

از این رو لازم دانستیم که از طرف سایت سینماگیمفا عرض تسلیتی به خانواده‌ی شهدای این حادثه و مردم ایران بگوییم و برای تمامی مجروحان آن، آرزوی بهبودی کنیم. به همین خاطر، توجه شما را به متن زیر که به خاطر این حادثه‌ی هولناک و همچنین همدلی مردم در این حوادث توسط عرفان استادی نوشته شده است، جلب می‌کنم:

در این ایام ناامید شدن از دنیا بسیار آسان است. اینکه نمی‌توانیم روزی را با آرامش خاطر به پایانش برسانیم. اینکه هرلحظه منتظر حادثه‌ای دیگر هستیم؛ چه شخصی و چه فراگیر. در این ایام ناامید شدن بسیار آسان است، و تسلیم شدن آسان‌تر. در این ایام فراموش کردن مهمّات بسیار آسان است، و ظالم بودن آسان‌تر. در این ایام عبور کردن بسیار‌ آسان است، و خود را به خواب زدن آسان‌تر. در این ایام فرار کردن بسیار آسان است، و بهانه آوردن آسان‌تر. چه ایام نحسی است، این ایام! و در این سرزمین من، صدها سال است که با مرگ نور می‌جنگیم و در برابر ظلمت فراگیر ایستادگی می‌کنیم. اما مردمی سرسخت را می‌بینم، مردمی که به خود اجازه ناامید شدن نمی‌دهند. به خود اجازه تسلیم شدن نمی‌دهند. به خود اجازه فراموش کردن نمی‌دهند. به خود اجازه ظالم بودن نمی‌دهند. به خود اجازه عبور کردن نمی‌دهند. به خود اجازه خوابیدن نمی‌دهند. به خود اجازه فرار کردن یا بهانه آوردن نمی‌دهند. و چه مردمی هستند، این مردم!
امروز جسم‌های بی‌جانی را از خیابان‌های شهر من جمع کردند که مدت‌ها قبل روحشان را فدای سرزمین و مردم خود کرده بودند. امروز آوای رشادت بر غم‌زدگی چیره شد و جان‌فشانی به دنبال بهانه‌جویی نبود. شاید مظلوم بودند، اما در برابر ظلم ایستادند. امروز سرزمین من اندوهی را بیاد آورد که صد‌ها سال است با خود به همراه می‌کشد، و امروز دوباره صحنه قدرت‌نمایی انسان‌های بزرگی بود که در برابر تاریکی صف‌آرایی کردند و آبروی این مرز و بوم را حفظ! پس بیایید برایشان عزاداری کنیم که لایقش هستند و بعد از آن به جنگیدن برای فردایی بهتر ادامه دهیم.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.