کارگردان Wonder Woman هنوز برای ساخت دنباله آن قرارداد نبسته است

8 June 2017 - 09:00

برخلاف گزارش‌های قبلی منتشر شده، هنوز پتی جنکینز (Patty Jenkins) برای ساخت دنباله فیلم خوش‌ساخت Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» قراردادی را با تهیه‌کنندگان آن به امضا نرسانده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در گزارش‌های قبلی آمده بود که گل گدوت (Gal Gadot) –بازیگر شخصیت زن شگفت‌انگیز- و پتی جنکینز هر دو برای حضور در ساخت دنباله فیلم «زن شگفت‌انگیز» متعهد شده‌اند. با این وجود اخیراً وب‌سایت «هالیوود ریپورتر» مدعی شده است که تنها گل گدوت در بخشی از قراردادش با استودیوی «برادران وارنر» جهت حضور در دنباله فیلم یاد شده به تفاهم رسیده است؛ این در حالی است که قرارداد جنکینز با استودیوی نامبرده تنها جهت ساخت یک فیلم بسته شده است.

با این حال، برخی از منابع آگاه به وب‌سایت «هالیوود ریپورتر» اعلام کرده‌اند که  استودیوی «برادران وارنر» تا مدتی دیگر، مذاکرات خود را با جنکینز حهت ساخت دنباله فیلم موفق «زن شگفت‌انگیز» آغاز خواهد کرد. فیلم نامبرده که از روز دوشنبه هفته جاری در سراسر جهان به روی پرده رفته ، موفق شده است که بیش از ۲۴۰ میلیون دلار در گیشه بفروشد. این در حالی است که فروش کلی این فیلم در ایالات متحده حدود ۱۰۳٫۳ میلیون دلار است.

عملکرد قابل توجه ساخته جدید جنکینز که تنها فیلم تحسین شده Monster «هیولا» را در کارنامه خود دارد، بی‌شک دلیلی راسخ برای استودیوی «برادران وارنر» جهت رسیدن به تفاهمی دوباره با او خواهد بود که طبق نظر «THR»، هزینه‌ای میلیونی را برای استودیوی یاد شده دربر خواهد داشت.

اگرچه هنوز توافقی مبنی بر ساخت دنباله «زن شگفت‌انگیز» توسط جنکینز حاصل نشده است، اما این کارگردان زن برجسته ایده‌هایی برای این فیلم در سر دارد. وی در اظهارات پیشین خود بیان داشت که «الان فرصت مناسبی برای حضور زن شگفت‌انگیز در آمریکا خواهد بود».

فیلم «زن شگفت‌انگیز» رکورد بالاترین فروش افتتاحیه برای یک فیلم ساخته شده توسط یک کارگردان زن را با شکست فیلم Fifty Shades of Grey «پنجاه طیف خاکستری» به کارگردانی سام تیلور جانسون (Sam Taylor-Johnson) با فروش ۸۵٫۱ میلیون دلاری، محصول درام سال ۲۰۱۵ میلادی، بدست آورده است. این نخستین فیلم از جهان سینمائی DC است که توانسته است در جلب نظر مثبت منتقدان و بینندگان مثبت عمل کند. فیلم‌های قبلی استودیوی DC با وجود عملکرد مناسب در گیشه، با واکنش منفی منتقدان و بینندگان مواجه شدند.

انتظار می‌رود که هفته آینده نیز شاهد ادامه صدرنشینی «زن شگفت‌انگیز» برای دومین هفته متوالی در گیشه، با افزودن ۵۰ میلیون دلار دیگر به درآمدش باشیم.

منبع : CBR

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.