تهیه‌کننده «مادر قلب‌ اتمی»: موضع شفاف حوزه هنری اعلام شود

8 June 2017 - 08:55

بیش از یک هفته از اکران فیلم «مادر قلب اتمی» می‌گذرد و هنوز این فیلم در سینماهای حوزه هنری به نمایش در نیامده است، این مسئله باعث شده خبر تحریم فیلم توسط حوزه در برخی رسانه‌ها منتشر شود. سید امیر سیدزاده، تهیه‌کننده فیلم که در این مدت تحریم فیلمش از سوی حوزه هنری را تکذیب کرده بود امروز در نامه‌ای خطاب به محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، از او خواسته است موضع خود را در قبال نمایش یا عدم نمایش فیلم «مادر قلب‌اتمی» به طور شفاف اعلام کند.

در متن نامه تهیه‌کننده «مادر قلب‌اتمی» خطاب به محمد حمزه‌زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

همان‌طور که استحضار دارید فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به تهیه‌کنندگی اینجانب امیر سیدزاده از دهم خرداد ماه توسط شرکت پخش نسیم صبا به سرگروهی سینما ماندانا اکران عمومی شده است. از آنجا که بخش اعظمی از سینماهای کشور در اختیار آن نهاد محترم به ریاست جنابعالی به منظور حمایت از صنعت سینمای کشور قراردارد و با عنایت به اینکه بعد از گذشت ۸ روز، رایزنی شرکت پخش مربوطه و اینجانب جهت برخودداری از حقوق مسلم قانونی خویش برای اکران فیلم در سینماهای تحت امر شما به نتیجه نرسیده است، لذا شایسته است موضع شفاف خود را در ارتباط با نمایش یا عدم نمایش این فیلم در سینماهای حوزه هنری که تماشای فیلم در آنها حق عمومی همه مردم ایران است، اعلام فرمایید تا از دامن زدن بیشتر به شائبه‌های گوناگونی که دراین ارتباط بوجود آمده است، جلوگیری و نسبت به آگاه‌سازی عموم مردم و مخاطبین سینما و دیگر مسئولین فرهنگی نیز اقدام شایسته بعمل آورده باشید.

همچنین این نامه به ریاست سازمان سینمایی محمد مهدی حیدریان و مدیرعامل خانه سینما منوچهر شاهسواری هم رونوشت شده است.

فیلم سینمایی «مادر قلب‌اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده بعد از سه سال رفت‌وآمد در راهروهای ارشاد چندی پیش بالاخره پروانه نمایش گرفت و روی پرده رفت. محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، ترانه علیدوستی و مهرداد صدیقیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.