کدام شخصیت شرور از چشم طرفدران سریال گاتهام دور ماند؟ (خطر اسپویل)

8 June 2017 - 13:00

با وجود حضور بروس وین جوان  در سریال Gotham شبکه فاکس، این سریال لحظه‌ای برای به بازی گرفتن تبهکاران برجسته از جمله Penguin، Riddler، Poison Ivy، Joker شک نکرده و حالا قسمت آخر فصل سوم این سریال Solomon Grundy را در اختیار خواهد داشت. درحالی‌که تبهکاران بتمن بزرگ‌تر از خود او هستند، این سریال همچنان به کار خود ادامه داده و خیلی از طرفداران این حقیقت را پذیرفته و آن را ستایش می‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشد.

در حالی که دو قسمت تا پایان این سریال باقی مانده، مازوز اعلام کرد که هارلی کوین که خیلی‌ها او را با نام ربکا کین می‌شناسند (آرین ریچاردز) سرانجام در این سریال حضور پیدا می‌کند. با اینکه به نظر نمی‌رسد این مسئله تاکنون اتفاق افتاده باشد، قسمت آخر نشان می دهد که حضور یک شخصیت شرور اصلی بتمن از چشم طرفداران دور مانده است.

با وجود وفاداری گاتهام به فیش مونی، زمان نمایش شخصیت باتچ گیلزین با جلو رفتن سریال افزایش یافته است. باتچ برای خدمت گزاری به اسوالد کابلپات شستشوی مغزی شد و حتی در ادامه دستش را هم قطع کرد. او بعداً به سراغ Penguin رفت و رابطه رومانتیک عجیبی با تابیتا گالاوان داشت. امشب قسمت آخر نام اصلی باتچ را آشکار می‌کند: سیروس گولد. درست فهمیدید، باتچ همان Solomon Grundy است. Solomon Grundy تبهکار ظالم و بد سرشتی است که معمولاً به صورت زامبی نشان داده می‌شود و اصلیت او چندین بار طی این سال‌ها تغییر کرده است. تمامی شخصیت‌های گاتهام قطعاً بهترین گزینه برای گراندی شدن هستند.

حالا که باتچ به دست باربارا کشته شده، به گراندی زامبی تبدیل می‌شود که طرفداران بتمن عاشقش هستند. باید منتظر ماند و دید چگونه احیا خواهد شد اما همان طور که گاتهام به‌طور مکرر نشان داده، نویسندگان همیشه راهی پیدا می‌کنند تا یک مرده را در صورت ضرورت به زندگی برگردانند.

فصل چهارم گاتهام امسال پاییز روی آنتن تلوزیون می‌رود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    از پایان بندی فصل راضی نبودم اما این قضیه عالی بود