لیست بازیگران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ منتشر شد

8 June 2017 - 19:30

استیون اسپیلرگ(Steven Spielberg) از آن دسته کارگردان‌هاست که اگر به بازیگری بگویی او در مورد یک دیوار می‌خواهد فیلمی بسازد آن بازیگر حتی اگر ده جایزه اسکار هم برده باشد بلافاصله آن نقش را بدون خواندن یک کلمه از فیلمنامه قبول می‌کند. این داستان برای فیلم جدید اسپیلبرگ هم صادق است البته این فیلم درباره یک دیوار نیست و موضوع بسیار جذابی دارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشد.

اسپیلبرگ در سن هفتاد سالگی هنوز مانند جوانی‌اش پر کار است و این بسیار تحسین بر انگیز است اما در چند سال اخیر بعضی از فیلم‌های او به کیفیت فیلم‌های قبلی‌اش نبوده‌اند و کمی از میانمایگی رنج برده‌اند ا(لبته فیلم میانمایه اسپیلبرگ از خیلی از فیلم‌های دیگر بهتر است). اما با توجه به داستان و لیست بازیگران فیلم جدید او که درست در نزدیکی اسکار اکران می‌شود به نظر می‌رسد که او بهترین فیلمش را بعد از مونیخ که حدود دوزاده سال پیش ساخته بود را خواهد ساخت.

موضوع این فیلم که The Papers « کاغذ‌ها» نام دارد بر اساس گزارش‌های واشینگتن پست (The Washington Post) در دهه هفتاد است که از نقش آمریکا در بمباران‌های این کشور در کشور‌های آسیای شرقی که نهایتاً باعث شروع جنگ ویتنام  شد و فشار دولت آن زمان برای منتشر نشدن این اطلاعات پرده بر داشته‌ا‌ند است. مریل استریپ( Meryl Streep) تام هنکس( Tom Hanks) باب اودنکریرک( Bob Odenkirk) الیسون بیری (Alison Brie) سارا پالسون (Sarah Paulson) بروس گیرین وود (Bruce Greenwood) و تعدادی دیگر از بازیگران این فیلم هستند.

در این فیلم استریپ نقش کاترین گراهام (Katherine Graham) را ایفا می‌کند که از او به عنوان اولین زنی که ناشر یک روزنامه بوده استفاده ابزاری شد و تام هنکس نقش بن بردلی (Ben Bradlee) را ایفا می‌کند، یکی از دبیران واشنگتن پست که گراهام را تحت فشار قرار داد تا حقایق را در مورد دولت ریچارد نیکسون( رئیس‌جمهور سابق آمریکا که یکی از جنجالی‌ترین رئیس جمهور‌های تاریخ این کشور بوده) برملا کند.

با توجه به موضوع و بازیگران این فیلم می‌توان انتظار فیلمی مانند Spotlight و تمام مردان رئیس‌جمهور را از کاغد‌ها داشت. و بر اساس جو سیاسی که هم‌اکنون در آمریکا و همچنین تحت فشار قرار دادن خبرنگاران توسط دولت این کشور وجود دارد این فیلم بدون شک فیلمی جنجالی خواهد بود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.