جرد لتو نام کامل شخصیتش در فیلم Blade Runner 2049 را افشا کرد

11 June 2017 - 14:00

پس از ماه‌‌ها گمانه زنی در مورد شخصیت مرموز جرد لتو (Jared Leto) در فیلم Blade Runner 2049 حالا این بازیگر از طبیعت شخصیت خود و نیز نام او پرده برداشته. فیلم Blade Runner 2049 ساخته دِنی ویلِنوو ( Denis Villeneuve) کارگردان آثاری چون Arrival «رسیدن» و Prisoners «محبوسان»  ادامه فیلم Blade Runner ساخته ریدلی اسکات( Ridley Scott) است که جرو یکی از بهترین فیلم‌های عملی تخیلی تاریخ سینما محسوب می‌شود. حالا پس از ۳۵ سال ادامه این فیلم ساخته شده و شخصیت اصلی فیلم قبلی یعنی ریک دکارد (Rick Deckard) با بازی هریسون فورد (Harrison Ford) را به پرده نقره‌ای بازگردانده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فورد اخیراً در یک مصاحبه دلیل خود را برای بازگشت به نقش توضیح داد او در این مصاحبه گفت که این که دکارد پس از این همه سال به کجا رفته برای او بسیار جذاب بوده و این باعث شده که او علاقه‌مند به بازگشت به دنیای Blade Runner شود اما با این که فورد در فیلم قبلی نقش اصلی را ایفا کرده در Blade Runner 2049 نقشی مکمل دارد و نقش اصلی یعنی افسر کی (Officer K) را رایان گاسلیگ (Ryan Gosling) ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به رابین رایت (Robin Wright) مکینزی دیویس (Mackenzie Davis) بارکهاد عبدی (Barkhad Abdi) و همچنین جرد لتو اشاره کرد.

چند روز پیش جرد لتو در مصاحبه‌ای نام کامل شخصیت خود را فاش کرد او در این مصاحبه گفت نام شخصیت او نیندر والاس(Neander Wallace) است یک رپلیکانت (replicant) ( اگر فیلم اول را دیده باشید می‌دانید رپلیکانت‌ها اندروید‌های هستند که از نظر ظاهری عین انسان‌ها هستند) که در کارخانه خود رپلیکانت‌های جدید تولید می‌کند و به احتمال زیاد نقش منفی این فیلم خواهد بود. در ادامه این مصاحبه لتو  در باره تأثیری که فیلم Blade Runner روی زندگی او گذاشته گفت.

می‌توانم به شما بگویم تجربه‌ی ساخت این فیلم یکی از بزرگترین نقاط درخشان کارنامه من بوده است. در دوران زندگی‌ام من بار‌ها فیلم اصلی را دیده‌ام  این فیلم مرا به شدت لمس کرد و درس‌های زیادی به من راجع به سینما داد.

ریدلی اسکات از خلاق‌ترین کاگردان‌های بصری معاصر است. او خالق فیلم‌های کلاسیکی همچون Alien «بیگانه» و گلادیاتور است. در حال حاضر ما چیز زیادی راجع به این فیلم نمی‌دانیم. تا به حال دیو باتیستا (Dave Bautista) که هنوز معلوم نیست چه نقشی را در این فیلم ایفا می‌کند گفته که این فیلم از فیلم اصلی هم بهتر خواهد بود. با این که این حرف او کمی جسورانه است اما اگر کسی بتواند فیلمی بهتر از فیلم اسکات بسازد آن شخص دنی ویلِنوو خواهد بود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.