تریلر جدید Cars 3 از آخرین شانس McQueen می‌گوید

11 June 2017 - 12:48

آخرین تریلر از قسمت سوم انیمیشن دنیای ماشین‌ های انسان نما که Pixar (پیکسار) آن را به نمایش درآورده است، حاکی از آن است که در فصل سوم این فیلم که درواقع آخرین قسمت از این حماسه‌ی مسابقاتی نیز هست، اتفاقات زیادی رخ داده است. “اتفاقی دیگر…یک خیال دیگر…و یک شانس دیگر”. این عناوین در تریلر جدید گویای عاقبت فیلم است که در آن مک‌کویین (McQueen) برق آسا با صداپیشگی اوون ویلسون (Owen Wilson) از یک تصادف فلج‌کننده که تهدیدی برای ادامه‌ی فعالیت حرفه‌ای او است، رنج می‌ برد. البته باور کنید که مخاطبان اصلی این فیلم عموماً کودکان هستند. اما بزرگسالان نیز در لیست مخاطبان قرار می‌گیرند. با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمیشن Cars 3 «ماشین‌ها ۳» در واقع کمی جدی‌ تر (یا حداقل متفکرانه‌تر) از قسمت قبلی است (البته این به آن معنا نیست که این قسمت بامزه نیست.) اما شاید بهتر بود برای مخاطبان بزرگسال مهیج‌ تر باشد.

در زیر یک خلاصه‌ی رسمی از Cars 3 ارائه می‌دهیم که شخصیت‌های جدید داستان با صداپیشگی Armie Hammer (ارمی همر) و Cristela Alonzo (کریستلا الونزو) را معرفی می‌کند:

“مک کویین افسانه‌ای و برق آسا (با صداپیشگی Owen Wilson) توسط یک گروه پرسرعت از مسابقه‌دهندگان غافلگیر شده و ناگهان از ورزشی که عاشق آن بوده کنار زده می‌شود. برای بازگشتن به بازی، او به کمک یک تکنسین جوان و پراشتیاق به نام Cruz Rmirez (کروز رامیرز) و برنامه‌های او برای برنده شدن، بعلاوه‌ی الهام‌های افسانه‌ای از Hudson Hornet (هدسن هورنت) و همچنین چند اتفاق غیر منتظره‌ی دیگر نیاز دارد که ثابت کند ماشین شماره‌ی ۹۵ (مک کویین) به بزرگترین مرحله‌ی جام پیستون راه خواهد یافت!”

Cars 3 «ماشین‌ها ۳» همچنین شامل صداپیشگانی نظیر Nathan Fillion (ناتان فیلیون)، Larry the Cable Guy (لری د کیبل گای)، Chris Cooper (کریس کوپر)، Bonnie Hunt (بانی هانت) و Kerry Washington (کری واشینگتن) است و در ۱۶ ژوئن اکران می‌شود.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.