توضیحات کارگردان فیلم ۲ Mary Poppins Returns درباره به تعویق افتادن آن

11 June 2017 - 23:00

راب مارشال (Rob Marshall)، کارگردان فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز برمی گردد)، توضیح داده چرا تصمیم گرفته دنباله یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های دیزنی را بسازد. زمانی که Mary Poppins Returns برای کریستمس ۲۰۱۸ اکران شود، ۵۴ سال از زمانی که مری پاپینز مخاطبین را جذب کرد می‌گذرد. این فیلم یکی از بزرگ‌ترین خلاهای موجود را میان دنباله‌هایش تجربه کرده است. با توجه به این بازه زمانی، جولی اندروز (Julie Andrews) یا دیک ون دایک (Dick Van Dyke) نمی‌توانند نقش‌هایشان را در فیلمی که بیست و چند سال بعد از اولین سری ساخته شده را تحسین کنند. امیلی بلانت (Emily Blunt) در نقش مری پاپینز و لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) در نقش جک بازی کرده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مارشال در مصاحبه‌ای با EW توضیح داد که رمان‌های مری پاپینز نوشته‌ی پی. آل. تراورز (P.L. Travers) باعث شدند او این دنباله را بسازد چون داستان‌های زیادی برای گفتن وجود داشت:

متوجه شدیم که چنین ماجرایی وجود دارد که هرگز به نمایش در نمی‌آید، شاید دلیلی برای این کار وجود داشت. صحبت‌هایی درباره ساخت آن در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ صورت گرفت که هیچ‌وقت به مرحله عمل نرسید اما وقتی دیزنی درباره آن با من صحبت کرد، گفتند که موضع تراورز درباره این فیلم مشخص است و نباید پایت را از گلیمت درازتر کنی. من فکر کردم که می‌توانم آن را انجام بدهم و آن طور که باید آن را بسازم.

آنهایی که مری پاپینز موزیکال را دیده‌اند می‌دانند که این فیلم هم از رمان تراورز الهام گرفته است و هم صحنه‌هایی به آن اضافه شده است. مری پاپینز بر اساس دو کتاب اول این مجموعه است اما شش داستان دیگر هم وجود دارند که همگی فوق‌العاده هستند. دیزنی کار خوبی کرده که تصمیم گرفته به این عناصر داستانی زندگی و حیات ببخشد. از آنجایی که این کتاب‌ها قدیمی شده‌اند، کودکان خیلی به دنبال این دست از کتاب‌ها نیستند در حالی که ممکن است برای دیدن فیلم‌های موزیکال به سینما بروند.

مارشال تجربه ساخت قوی در زمینه فیلم موزیکال دارد و فیلم‌های Chicago و Into the Woods را نیز ساخته است. موفقیت او در هر دو پروژه بدون شک به این معنی است که دیزنی کار را به کاردان سپرده است. بازیگران مری پاپینز برمی گردد عالی است و علاوه بر بلانت و میراندا، بن ویشاو (Ben Whishaw)، امیلی مورتیمر (Emily Mortimer)، مریل استریپ (Meryl Streep)، کالین فرث (Colin Firth) و جولی اندروز هم در آن نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم به خاطر امتیازی که از مارک شیمن و اسکات ویتمن دریافت کرده، عملاً فیلم موزیکال موفقی است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.