تام هاردی در فیلم علاء الدین بازی می‌کند

12 June 2017 - 10:00

چه خبر از تام هاردی؟ منظورم این است که از نظر مالی چه خبر؟ بعد از سال‌های متمادی حضور در فیلم‌هایی عالی، همچون The Revenant (از گور برخاسته) و Dunkirk و پروژه‌هایی بیشتر مرتبط با تفکر Legend (افسانه) و The Drop (قطره)، به نظر می‌رسد که تام هاردی به سرعت در حال دریافت نقش‌هایی بسیار مهم در فیلم‌های پرفروش است. بعد از اضافه شدن به فیلم Splinter Cell که فیلمی متعلق به شرکت ubisoft از سری بازی‌های ویدئویی به همین نام است، تام هاردی اخیراً هوادارانش را با پذیرش نقشی در اسپین آف Venom سورپرایز کرده است. اکنون شاید سورپرایز کننده ترین چیز، شایعه‌ای باشد که در آن هاردی احتمالاً نقش جعفر در بازسازی انیمیشن Aladdin (علاء الدین) را پذیرفته است. در این حالت، باید برای هر نقشی که هاردی می‌خواهد در آن بازی کند حساب ویژه‌ای باز کنیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

این خبر از سمت The Sun‌ منتشر شده که در آن گفته شده که از گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردان بازسازی علاء الدین برای نقش جعفر شرور در این بازسازی کلاسیک از انیمیشن والت دیزنی دعوت به عمل آورده است. صحبت‌هایی از یکی از اعضای نفوذی آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم که می‌گوید:

این مرد طرف دار سر سخت کارهای تام است و دادن نقش به او براش خیلی مهم است. صحبت‌های زیادی رد و بدل شده اگر چه هیچ چیزی هنوز قطعی نیست. او قطعاً یکی از گزینه‌های مورد علاقه ریچی است. فقط همه چیز بستگی به برنامه‌های هاردی دارد که بتواند قرارداد این فیلم را امضا کند یا نه.

خیلی دوست دارم اعلام کنم که تام به این پروژه می پیوندد اما شرایطی وجود دارد که این احتمال را کم می‌کند. در طی توسعه این انیمیشن، دیزنی به هواداران قول داده است که علاء الدین به ریشه‌های خاورمیانه‌ای اش وفادار بوده و به تنوع در پروسه ساختش تاکید می‌کند. باید هاردی به این انیمشین بپیوندد، او بی شک نگاه به فیلم و عملکردش و بازیگرانی می‌کند (یا حداقل نماینده‌هایشان) که می‌بایست بدانند چه زمانی یک نقش را نابود می‌کنند. و در حالی که از دو فیلم آخر ریچی لذت بردم،‌ این کارگردان با فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) نتوانسته خودش را از عقب گرد این فیلم نجات دهد. آیا دوست دارید که سوار کشتی بشوید که در حال غرق شدن است؟ جعفر کلاً شخصیت منفی است که جنبه‌ی مثبتی برای بازیگری مثل تام هاردی ندارد. به نظر می‌رسد که کناره گیری تام از این پروژه تصمیم خوبی باشد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.