تونی استارک در Spider-Man: Homecoming بهترین مربی برای پیتر پارکر خواهد بود

15 June 2017 - 10:39

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ارتباط بین تونی استارک ( Tony Stark)‌ و پیتر پارکر (جوان‌ترین و شجاع‌ترین سرباز انتقام جویان) بود. اکنون دیدن دوستی آنها در Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) و جستجویی بیشتر در ماجرای دوستی با استارک می‌تواند جالب توجه باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) درباره‌ی آنچه در ابتدا توجه آیرون من ( Iron Man ) را جلب کرد تا به‌دنبال پیتر برود و به او کمک کند می‌گوید:

 تونی نیم‌نگاهی بر او دارد تا مطمئن شود سربازی لایق برای انتقام جویان (Avengers) است. او زرنگ و خوش‌ذوق ، و همچنین پسری با استعداد است.

دشمنان مرد عنکبوتی می‌خواهند او را دچار دردسر کنند ولی او تلاش می‌کند دشمنی را که ممکن است از خود او هم قوی‌تر باشد، شکست دهد. تام هالند ( Tom Hollland) در مورد شخصتیش می‌گوید:

“پیتر‌پارکر در جریان فیلم دایماً در حال یاد گرفتن است و تلاش می‌کند خودش را به تونی اثبات نماید که بگوید برای یک انتقام‌جو بودن آماده است، برای داشتن وظایف بزرگ‌تر آماده است. من رابطه‌ی تونی با پیتر را مانند رابطه ی یک برادر بزگتر می‌بینم.”

Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) هفتم جولای در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.