«قاتل اهلی» کیمیایی مجوز نمایش عمومی گرفت

14 June 2017 - 10:22

شورای پروانه نمایش با اکران سه فیلم سینمایی جدید موافقت کرد. «قاتل اهلی» آخرین ساخته مسعود کیمیایی یکی از این فیلم‌هاست که به همراه «شنل» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری و کارگردانی حسین کندری و همچنین «اشنوگل» به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری مجوز اکران دریافت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای پروانه نمایش در جلسه ۱۰ خرداد که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد، «قاتل اهلی» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی پروانه نمایش دریافت کرد. این فیلم در بخش اصلی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نیز حاضر بود.

نکته مهم آن است که بین تهیه کننده و کارگردان «قاتل اهلی» اختلاف‌های زیادی بود که به نشست پرسش و پاسخ فیلم در جشنواره فجر سال گذشته هم کشید. صدور پروانه نمایش برای این فیلم می‌تواند نشانه توافق میان کیمیایی و منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم باشد.

در جلسه شورای پروانه نمایش همچنین برای فیلم «شنل» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی حسین کندری و نویسندگی حمیدرضا بابابیگی با موضوعی اجتماعی و «اشنوگل» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی مشترک هادی حاجتمند- علی سلیمانی در ژانر دفاع مقدس نیز مجوز صادر شد.

این دو فیلم نیز در بخش چشم‌انداز جشنواره فیلم فجر سال گذشته حضور داشتند.

منبع: آی‌سینما

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.