Doctor Who بعدی کیست

14 June 2017 - 16:00

Doctor Who بعدی با جدایی پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) از این سریال، مشخص شده است. در حالی که تنها سه قسمت از فصل ۱۰ سریال Doctor Who باقی مانده، Doctor Who به سرعت به سوی لحظه‌ای پیش می‌رود که دوازدهمین دکتر جای خود را به دکتر سیزدهم می‌دهد. دکتر فصل دهم عملکرد نسبتا ضعیفی داشت و به نظر می‌رسد حالت شومی ایجاد کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

سوالی که مطرح شده این است که دقیقاً چه کسی قرار است دکتر بعدی باشد. درحالی‌که اسم‌های زیادی بر سر زبان ها افتاده اند، جنسیت، قومیت و نام جایگزین کاپالدی هنوز مخفی مانده اما مشخص گردیده که چه کسی قرار است این نقش را بازی کند. تهیه کننده قبلی Doctor Who، راسل تی دیویس (Russell T. Davis) در مراسم British LGBT Awards حضور داشت و با کانال یوتیوب مصاحبه‌ای انجام داد. وقتی از او درباره اینکه دکتر بعدی یک خانم است پرسیده شد، دیویس از جواب دادن سر باز زد و فقط گفت که در تصمیم گیری در این باره هیچ نقشی نداشته است. هرچند گفت: می دانم او کیست.

اما اسمی از کسی نبرد و به شوخی و خنده گفت، خوب یاد گرفته‌ام چطور جواب سؤال های اسپویل کننده را ندهم. هرچند مجری برنامه از دیویس خواست در صورتی که دکتر بعدی از کاپالدی جوان‌تر است سرش را تکان ندهد و دیویس در پاسخ به این سؤال سرش را تکان نداد. این مصاحبه مفرح و پرنشاط بود و گویا دکتر بعدی از کاپالدی جوان‌تر خواهد بود.

دیگر تهیه کننده این سریال، استیون موفات (Steven Moffat) اخیراً اعلام کرده که چرا از بازیگر خانم برای این نقش استفاده نمی‌کند و توضیح داده که حس کرده مت اسمیت (Matt Smith) و کاپالدی بازیگران مناسبی برای این نقش نبوده‌اند. این سریال سعی دارد شیوه‌ی انحصاری را در پیش گرفته و متنوع باشد و حضور پرل مکی به‌عنوان اولین دوست بیل پاتس باعث شده تهیه کننده جدید این سریال، کریس چیبنال (Chris Chibnall) تصمیم جدیدی بگیرد. با اینکه احتمال حضور یک دکتر خانم بسیار ضعیف است، چیبنال می‌تواند بازیگری از اقلیت‌ها را به بازی بگیرد یا حتی تغییراتی در شخصیت دکتر ایجاد کند که انعکاس دهنده‌ی جامعه پراکنده‌ای باشد که در آن زندگی می‌کنیم.

شایعه شده بود که کریس مارشال (Kris Marshall) دکتر بعدی است. اما شایعات اخیر اسم ساشا داوان (Sacha Dhawan) و لوک تریداوی (Luke Treadaway) را بر سر زبان‌ها انداخته اند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.