شیولی کاتسونا در Deadpool 2 بازی می‌کند

14 June 2017 - 17:00

اختصاصی خبر deadline: شیولی کاتسونا (Shioli Kutsuna)، بازیگر ژاپنی، در دنباله جدید فاکس و مارول، Deadpool 2، بازی خواهد کرد. استودیو فیلم سازی هنوز اطلاعاتی پیرامون نقش کاتسونا منتشر نکرده جز اینکه نقش این بازیگر کلیدی خواهد بود. دیوید لیتچ (David Leitch) سکان دار این فیلم است و اول ژوئن ۲۰۱۸ روی پرده نقره ای قرار می‌گیرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر پیوستن کاتسونا به این فیلم قبلاً اعلام شده بود و این در حالی است که بازیگران دیگری مانند جاش برولین (Josh Brolin) در نقش کیبل، زازی بیتس (Zazie Beetz) در نقش دومینو و جک کسی (Jack Kesy) در این فیلم بازی خواهند کرد. مورینا باکارین (Morena Baccarin)، لزلی یوگامس (Leslie Uggams)، استیون کاپاکیک (Stefan Kapacic) و برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. اولین سری ددپول فروش فوق‌العاده‌ای داشت و بالاترین فیلم رده‌ی برتر در سراسر جهان با فروش ۷۸۳ میلیون دلار شد.

پروژه‌هایی که کاتسونا اخیراً در آن‌ها حضور داشته عبارتند از فیلم Oh Lucy!، که نقش مقابل او جاش هارتنت (Josh Hartnett) بود و او همچنین تجربه بازی با جارد لتو (Jared Leto) در فیلم جنایی The Outsider را دارد.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.