پوستر جدید مردعنکبوتی: بازگشت به خانه همه چیز را ساده و زیبا نشان می دهد

18 June 2017 - 13:30

پوستر جدید فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) مرد آهنی و برج انتقام جویان را با طرحی ساده و زیبا نشان می دهد. جدا از سوپرمن و بتمن، شاید هیچ ابرقهرمان دیگری نتواند شهرت و محبوبیت مرد عنکبوتی را داشته باشد. پیتر پارکر یکی از پرسودترین شخصیت هایی است که هر ساله محصولات مربوط به او ۱٫۳ میلیارد فروش دارد. بنابراین خیلی جای تعجب ندارد که سومین تجسم شخصیت او را یکبار دیگر در این ۲۰ سال روی پرده نقره ای شاهد خواهیم بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اما این مرد عنکبوتی کمی جدیدتر از دوتای قبلی است که استن لی در سال ۱۹۶۰ خلق کرد. این شخصیت هنوز تازگی داشته، بامزه و بسیار جوان است. نمی توان خیلی فیلم مرد عنکبوتی را هایپ کرد اما بنابر دلایلی، تیم بازاریابی فیلم بازگشت به خانه که در ماه جولای اکران می شود، اخیرا اشتباهی مرتکب شد و پوستر پر هرج و مرج و بسیار شلوغی از مارول را منتشر کرد.

البته جدیدترین پوستر این فیلم باعث شده بازگشت به خانه باز به عرصه برگردد. تمام چیزی که باید بدانیم این است که ستاره های محبوب ما، مرد عنکبوتی و مرد آهنی خود را نشان داده اند. مت فرگوسن (Matt Ferguson) که بخاطر طراحی پوسترهای جایگزین برای استودیوها مشهور است، اثر هنری جدیدی خلق کرده که این شخصیت را به روزهای اوجش بازگردانده است. قطعا بیشتر پوسترهای فرگوسن سادگی زیبایی دارند و از رنگ آمیزی و کانون توجه حداقلی برخوردارند.

تقریبا می دانیم که مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ستاره هایی همچون تام هالند، مایکل کیتون، جان فاورو، زندایا، دونالد گلاور، تاین دالی، ماریسا تومی و رابرت دانی جونیر را در اختیار دارد و نیاز نیست همه ی آن ها در این پوسترها نشان داده شوند. طرفداران بیشتر بخاطر مرد عنکبوتی به سینما می روند و مشتاق هستند تا بازی هالند را ببینند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.