رایان رینولدز اولین تصویر از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرد

18 June 2017 - 15:00

به دنبال گزارشات اعلام شده مبنی بر آغاز فیلم برداری فیلم Deadpool 2 در کانادا، ستاره این فیلم، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) اولین تصویر رسمی این دنباله را منتشر کرد. این فیلم در حال حاضر در قلعه Hatley در حال فیلم برداری است. دیوید لیتچ (David Leitch)، دستیار کارگردان فیلم John Wick، مشغول فیلم برداری این دنباله است و رینولدز نقش کاندید گلدن گلاب خود را مجددا ایفا می کند. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

بازیگرانی همچون استفن کاپیکیک (Stefan Kapicic) و برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) نیز برای بازی در نقش های Colossus و Negasonic Teenage Warhead به این دنباله ملحق شده اند. این دو جهش یافته تنها گزینه های مناسب مردان ایکس بودند که در اولین سری ددپول ظاهر شدند. با اطمینان می توان گفت که هیچ یک از مردان ایکس در Deadpool 2 دیده نخواهند شد.

اکنون رینولدز تصویر جدیدی از Deadpool 2 را به همراه این پیام توییت کرده است: دراز کشیدن جلوی عمارت X. سورپرایز! هیچ کس خونه نیست.

 Deadpool 2 گوشه ای از دنیای سینماتیک مردان ایکس را به تصویر خواهد کشید و تلاشی برای ایجاد ارتباط میان داستان اصلی فیلم مردان ایکس نمی کند. علاوه بر بازگشت Colossus و Negasonic Teenage Warhead، دنباله ددپول جاش برولین (Josh Brolin) را در نقش کیبل و زازی بیتز (Zazie Beetz ) را در نقش دومینو نشان می دهد.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.