شهاب حسینی: هنرمند نیازی به خبرنگاران ندارد!

18 June 2017 - 18:20

مدتی است که بحث توهین به اهالی رسانه‌ با اتفاقی که در نشست سریال «زیر پای مادر» افتاد دوباره داغ شده است. امروز شهاب حسینی که با یک ساعت تاخیر در نشست خبری نمایش «اعتراف» شرکت کرده بود، اشاره طعنه‌آمیزی به درگیری لفظی بهناز جعفری با چند خبرنگار کرده و گفته است: «هنرمند نیازی به خبرنگاران ندارد».

چند روز پیش در نشست پرسش و پاسخ سریال «زیر پای مادر»، بهناز جعفری با یک ساعت تاخیر به جلسه رسید و داوطلبانه شروع به پاسخ دادن به سوالی کرد که از بهرنگ توفیقی کارگردان این مجموعه شده بود. ویدیوی صحبت‌های توهین‌آمیز این بازیگر در این مدت بازتاب بسیاری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشته است، در بخشی از این ویدیو در میان درگیری لفظی که اتفاق افتاد یکی از خبرنگاران خطاب به جعفری گفت اگر اهالی رسانه نبودند او الان بهناز جعفری نبود.

این اتفاقات واکنش‌های متفاوتی را در میان اهالی رسانه در پی داشت که با پاسخ رامبد جوان نیز روبرو شد. مجری «خندوانه» فایلی صوتی را در پاسخ به انتقادات رسانه‌ای‌ها منتشر کرد و با عرض معذرت از آن‌ها خواست «ننه من غریبم‌ بازی در نیاورند» و در بخش دیگری گفت: «دارم می خوانم که به ایشان گفته اند اگر بچه های رسانه نبودند شما الان بهناز جعفری نبودید… آره ممکن بود یهو مثلا صفر کشکولی از آب درآید خانم جعفری.» البته این واکنش جوان به جز این‌که از سوی اهالی رسانه ادامه دادن توهین تلقی شد صفر کشکولی را نیز به شدت دلخور کرد و برخی نیز در حمایت از او واکنش‌هایی نشان دادند.

امروز در نشست خبری نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی، بحث دوباره به درگیری اخیر اهالی رسانه و سینما و تلویزیون کشیده شد.

به گزارش ایلنا، حسینی که با یک ساعت تاخیر وارد این جلسه شده بود با بیان اینکه تمایلی به برگزاری نشست خبری در این ساعت از روز نداشته است، گفت:

این‌گونه نشست‌های خبری رنگ و بوی دوستانه و محبانه خود را از دست داده و بیشتر حالت پرسش و پاسخ به خود گرفته است اما نباید این‌طور باشد. ما به عنوان اصحاب فرهنگ و هنر در کنار هم جمع می‌شویم تا بگوییم در جامعه چه چیزهایی اتفاق می‌افتد. دست ما هنرمندان و شما اهالی رسانه برای ارتقای فرهنگ و هنر در دست هم است.

او با اشاره به اینکه کسی از جنجال خوشش نمی‌آید، ادامه داد:

شرایطی پیش آمد که باعث این تاخیر شد البته من گفته بودم که منتظر رسیدن من برای آغاز نشست خبری نباشند چون این گروه، بازیگران توانمند زیادی دارد که آن‌ها هم باید دیده شوند. من معتقدم اهمیتی ندارد چه کسی روی صحنه است باید نگاه را عوض کرد. شهاب حسینی حضور داشته باشد یا نداشته باشد؛ این جلسه مطبوعاتی باید برگزار شود.

البته او در ابتدای جلسه با گفتن این جمله که «هنرمند نیازی به خبرنگاران ندارد» موجب دلخوری برخی از خبرنگاران شده بود و صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد:

من هم از اصحاب رسانه دلخوری‌های خودم را دارم به خاطر اینکه خیلی مواقع همکاران شما در نابود کردن نیروی انسانی که می‌توانست شهرت خوبی داشته باشد؛ سهم زیادی ایفا کردید.

این بازیگر به روابط برخی هنرمندان با مطبوعاتی‌ها نیز اشاره کرد و گفت:

برخی همکاران من فکر می‌کنند اگر عکس‌شان روی جلد یک مجله باشد مطرح می‌شوند و همین باعث می‌شود با این مافیا خیلی کارهای کثیفی اتفاق بیفتد. بارها شده حرفی زده‌ام اما جور دیگری چاپ شده است از غلط‌های املایی فراوان که دیگر باید بگذریم چون الان جای این حرف‌ها نیست.

نشست خبری نمایش «اعتراف» که قرار بود با حضور شهاب حسینی (کارگردان)، احمد ساعتچیان (دستیار و مشاور کارگردان) و جمعی از بازیگران این نمایش ساعت ۱۱ صبح امروز ۲۸ خرداد در سالن کنفرانس تئاترشهر با تاخیر بیش از یک ساعته عوامل همراه بود که منجر به ناراحتی و واکنش خبرنگاران شد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.