تماشا کنید: اولین تریلر فیلم سینمایی Mr. Church با بازی ادی مورفی

15 August 2016 - 22:00

حال که خاطره‌ی فیلم‌هایی مثل Norbit و Meet Dave از یادها رفته و کمرنگ شده شاید الان وقت آن باشد که درباره‌ی رنسانس ادی مورفی (Eddie Murphy) فکر کنیم. ادی مورفی در روزهای اوجش کمدینی بود که برنده‌ی جایزه‌های معتبر شده بود، یک ستاره فیلم واقعی و نقش اصلی فیلم‌های درام؛ چند تصمیم اشتباه در دهه گذشته نباید زحمات او را به عنوان یک بازیگر موفق از بین برده باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم سینمایی Mr. Church فیلم جدید ادی مورفی است که وی در آن نقش یک الگو و معلم را برای قهرمان زن داستان در طی گذشت چند دهه ایفا می‌کند. فیلم‌هایی که گذشت زمان را نشان می‌دهند همیشه شانس خوبی برای مورد توجه قرار گرفتن در اسکار را دارند و حتی اگر بخواهید به خاطر فیلمی مثل Nutty Professor II: The Klumps سرتان را با ناراحتی تکان دهید نمی‌توانید انکار کنید که این فیلم نشان داد مورفی توانایی بازی کردن در نقش شخصیتی در چند برهه زمانی از زندگی را دارد که این خبر خوبیست.

خبر بد این است که اولین تریلر Mr. Church سؤالات بسیاری را درباره داستان فیلم برانگیخته است. بر روی کاغذ، ایده‌ی شخصیتی مثل Mr. Church که در کنار سه نسل یک خانواده حضور دارد دلگرم کننده است. در عمل اما دشوار است که تریلر را مشاهده کرد و درباره‌ی بحث های نژادی و نحوه‌ی ارائه آن فکر نکرد. ادی مورفی شاید طبق گفته‌ی The Hollywood Reporter  برگ برنده فیلم در این نقش باشد اما اگر سیاست‌های فیلم باعث شود داستان چیزی در حد یک قدم به عقب‌تر از جایگاهی که هالیوود در رابطه با این موضوع قرار دارد را به نمایش بگذارد فیلم سینمایی Mr. Church ممکن است با مشکلات و سختی‌هایی رو به رو شود.

خلاصه رسمی داستان فیلم Mr. Church به شرح زیر است:

Mr. Church داستان دوستی بی همتایی را بین دختری کوچک و مادر در حال مرگش به نمایش می‌گذارد که آشپز با استعدادی به اسم  Henry Joseph Church به خدمت می‌گیرند. کاری که با قراردادی شش ماهه آغاز می‌شود در عوض پانزده سال به طول می‌انجامد و پیوند خانوادگی‌ای را به وجود می‌آورد که تا ابد ادامه خواهد داشت.

علاوه بر ادی مورفی، بریت رابرتسون (Britt Robertson) بازیگر با استعداد فیلم Tomorrowland «سرزمین فردا» و ناتاشا مک‌الهون(Natascha McElhone) در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Mr. Church در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screencrush

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.