مارک والبرگ پس از فیلم The Last Knight سری تبدیل‌شوندگان را ترک خواهد کرد

19 June 2017 - 10:00

فقط چند روز دیگر تا اکران فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» باقی‌مانده است. در این حال که برخی از طرفداران این سری منتظر آن هستند و امیدوارند که مایکل بی (Michael Bay) این بار اثر بهتری را بسازد، مارک والبرگ ( Mark Wahlberg) خبر از خروج خود پس از این قسمت را اعلام کرد. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

با وجودی که همه‌ی ما می‌دانیم فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» پایان کار سری تبدیل‌شوندگان نخواهد بود و در ادامه شاهد عرضه نسخه‌های فرعی و نسخه‌های اصلی از این سری خواهیم بود، به تازگی مارک والبرگ خبر از پایان همکاری خود با این مجموعه را داده است و این به معنای آن است که او را در آینده‌ی این سری مشاهده نخواهیم کرد. بنابر اطلاعات منتشر شده در گذشته، در فیلم Transformers: The Last Knight شخصیت‌های جدیدی را می‌بینیم؛ ولی اکنون با توجه به این خبر باید انتظار داشته باشیم که این شخصیت‌های جدید در آینده سری افزایش پیدا کنند.

یکی از بازیگرانی که خبر پیوستن او به فیلم‌های بعدی از سری تبدیل‌شوندگان به خصوص نسخه‌ی فرعی Bumblebee به گوش می‌خورد، هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) بازیگر جوان فیلم The Edge of Seventeen است.

شاید این خبر نشان دهنده‌ی این باشد که مارک والبرگ تصمیم گرفته تا مدتی از هیاهوی فیلم‌های بلاک‌باستر و پر زرق و برق دور شود. اکنون او می‌تواند تمرکز بیشتری را بر پروژه‌های کوچک‌تری همچون دنباله فیلم Daddy’s Home بگذارد و این موضوع می‌تواند برای او هیجان‌انگیزتر باشد.

البته، این سری علیرغم واکنش نه چندان خوب منتقدان، همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و چند نسخه‌ی فرعی را از همین لحظه در دستور اکران قرار داده است.

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد که این فیلم سه ساعت زمان خواهد داشت که این خبر چند روز بعد کاملاً نقض شد و مایکل بی اذعان کرد که مدت زمان فیلم Transformers: The Last Knight سه ساعت نیست.

بازیگرانی نظیر آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، مارک والبرگ ( Mark Wahlberg)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، اسنتلی توچی (Stanley Tucci)، لاورا هادوک (Laura Haddock) و بسیاری دیگر در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۲ تیر ۹۶ در آمریکا اکران خواهد شد. همچنین نسخه فرعی این سری با نام Bumblebee برای عرضه در ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۹۷) و دنباله این سری برای عرضه در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۹۸) در نظر گرفته شده است.

باید منتظر ماند و دید که عواقب تصمیم مارک والبرگ چه تاثیر بر کار او و به خصوص سری تبدیل‌شوندگان خواهد گذاشت. نظر شما چیست؟

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.