در یکی از سکانس‌های Avengers: Infinity War بیش از سی شخصیت از دنیای مارول حضور خواهد داشت

19 June 2017 - 11:00

مارول از همان ابتدا دنیای سینماتیک خود را به خوبی آغاز کرد و این روند را در ادامه هم حفظ نمود. پس از ساخت فیلم‌های اختصاصی زیادی از ابرقهرمانان محبوب خود، با انتشار فیلم  Avengers «انقام‌جویان» و جمع‌آوری این شخصیت‌های محبوب در یک فیلم موفقیت چشم‌گیری را توانست به دست بیاورد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.

به تازگی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در گفت‌وگوی ویژه‌ا‌ی اطلاعات بسیار جالب و هیجان‌انگیزی از فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان : جنگ ابدیت» اعلام کرده است که می‌تواند برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانانه و کمیکی به خصوص دوست‌داران مارول جالب توجه و هیجان‌انگیز باشد.

در این گفت‌وگو، از جوهانسون در خصوص فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان : جنگ ابدیت» سوال پرسیده شد و او پاسخ داد:

من واقعاً نمی‌توانم. من واقعاً فکر نمی‌کنم که بتوانم چیزی به شما بگویم.

با این وجود، او بلافاصله و قبل از آنکه فشار زیادی برای اعلام اطلاعات جدید درباره‌ی این فیلم از به انجام رسد، گفت:

من در آن حضور دارم و فکر می‌کنم در Infinity Wars حدود ۶۱ یا ۶۲ شخصیت از شخصیت‌های مارول حضور داشته باشند. [شخصیت‌های] بسیاری هستند.

در یک سکانس به خصوص، من فکر می‌کنم ۳۲ شخصیت حضور دارند. بسیار زیاد است. بسیاری از ما حضور دارند. صادقانه بگویم که من گاهی حتی نمیدانم که کدام یک از آن‌ها شخصیت‌های مارول و کدام یک از آن‌ها از اعضای خدمه هستند.

این فیلم به کارگردانی آنتونی و جو روسو ساخته خواهد شد. تاکنون حضور ستارگانی نظیر رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس پرت (Chris Pratt)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، بری لارسن (Brie Larson)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، جاش برولین (Josh Brolin)، جرمی رنر (جرمی رنر) کریس همسورث (Chris Hemsworth)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، کریس پرت (Chris Pratt)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، سباستین استن (Sebastian Stan)، پل بتانی (Paul Bettany)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) بندیکت وانگ (Benedict Wong)، کارن گیلان (Karen Gillan)، وین دیزل (Vin Diesel)، دیوید باتیستا (Dave Bautista)، پم کلمنتیف (Pom Klementieff)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، تام هالند (Tom Holland) و آنتونی مکی (Anthony Mackie) در این فیلم تایید شده است.

فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان : جنگ ابدیت» از روز ۱۴ اردیبهشت ماه (۴ می ۲۰۱۸ میلادی) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. دنباله‌ی این فیلم هم در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران خواهد شد.

منبع: Cbr

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.