مسعود کیمیایی «قاتل اهلی» را دوباره تدوین کرد

19 June 2017 - 18:02

هفته گذشته بالاخره پروانه نمایش «قاتل اهلی» صادر شد، اتفاقی که خبر از حل اختلافات میان مسعود کیمیایی و تهیه‌کننده این فیلم می‌داد. امروز منصور لشکری قوچانی در تازه‌ترین گفت‌وگویش به تدوین دوباره این فیلم اشاره کرده؛ به گفته این تهیه‌کننده، او و کیمیایی برای آماده کردن نسخه اکران عمومی فیلم به تفاهم رسیده‌اند و فیلم احتمالا نیمه دوم مهرماه روی پرده خواهد رفت.

 تهیه‌کننده «قاتل اهلی» در گفت‌وگو با مهر از تدوین مجدد این فیلم توسط مسعود کیمیایی برای اکران عمومی و نمایش آن در نیمه دوم مهرماه امسال خبر داد و گفت:

برای آماده کردن نسخه اکران عمومی «قاتل اهلی» به یک تفاهم با مسعود کیمیایی رسیدیم.

منصور لشکری قوچانی در ادامه صحبت‌هایش «قاتل اهلی» را یکی از بهترین آثار کیمیایی و بهترین فیلم او بعد از انقلاب دانست و ادامه داد:

حتی آن نسخه‌ای که در سی‌ و‌ پنجمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد نیز نشان می‌داد که فیلم بسیار خوبی است که متاسفانه در اختلاف نظرهایی که میان ما وجود داشت به این فیلم کم لطفی شد. اما تاکید می‌کنم «قاتل اهلی» بهترین فیلم مسعود کیمیایی بعد از انقلاب است.

او درباره تدوین مجدد فیلم نیز این‌طور توضیح داد:

«با توجه به اینکه «قاتل اهلی» با تدوین مجدد که توسط خود مسعود کیمیایی انجام شده است می‌توانیم در اکران عمومی شاهد یک اثر بسیار متفاوت و خوب از این کارگردان بزرگ سینمای ایران باشیم.»

آن‌طور که لشکری قوچانی توضیح داده است، نسخه اکران عمومی فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در ۱۰۳ دقیقه آماده شده است:

با توجه به این‌که این اثر سینمایی یک فیلم اجتماعی و سیاسی است از دانشگاه‌ها دعوت می‌کنم تا قبل از اکران عمومی این فیلم، جلسات نقد و بررسی این اثر سینمایی را برگزار کنند.

به گفته او به زودی تبلیغات این اثر سینمایی نیز آغاز خواهد شد. نقش اصلی این فیلم را پرویز پرستویی بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به پولاد کیمیایی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، حمیدرضا افشار، رضا رشید‌پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، هستی محمایی، کاترین اصلانی اشاره کرد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.