کارگردان Bad Boys 3 چه کسی خواهد بود؟

20 June 2017 - 22:00

فیلم Bad Boys 3 مسیر طولانی را طی کرده است. این پروژه که بازگشت ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لارنس (Martin Lawrence) به مجموعه پر اکشنی است، چند سالی می شود که در حال پیشرفت است اما سرانجام بنظر می رسید راه خود را با حضور جو کارنان (Joe Carnahan) برای کارگردانی و نویسندگی آن پبدا کرده است. سپس با جدایی کارنان از این فیلم، دوباره به روزهای اول خود برگشت. حالا Bad Boys 3 به دنبال کارگردان جدیدی است. و برخی به احتمال کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) اشاره کرده اند که Bad Boys 1, 2 را کارگردانی کرده است. هرچند بی خودش همچین برنامه ای ندارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

مایکل بی دو فیلم اول پسران بد را کارگردانی کرد و فیلم های اکشن خاصی با سبک خاص خود خلق کرد که باعث شدند ویل اسمیت تبدیل به ستاره فیلم شود. بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که باز بی کارگدان سری سوم این فیلم باشد. اگرچه همان طور که بی به فاندانگو گفته، او در این پروژه حضور ندارد و طرفداران نباید خیلی به بازگشت او در منصب کارگردانی امیدوار باشند. بی برای تولید این فیلم بهترین آرزوها را داشته و اصرار کرده که این فیلم درباره افسران بازنشسته به جای افسران آماده خدمت باشد.

فیلم Bad Boys 3 که با نام Bad Boys for Life نیز شناخته شده، چندین سال است که قرار است ساخته شود و با بکارگیری جو کارانان برای نویسندگی و کارگردانی این اثر، قدم بزرگی برداشت. کارانان تجربه کارگردانی فیلم های اکشنی مانند The A-Team و The Grey را در کارنامه خود دارد. متاسفانه کارنان اعلام کرد که این به دلیل پر بودن برنامه اش از این پروژه جدا می شود و اکنون کار تولید این فیلم یکبار دیگر متوقف شده است.

با اینکه از سال ۲۰۰۳ دیگر شاهد پخش پسران بد نبوده ایم، طبیعی است که استودیو بخواهد سری سوم این فیلم را هرچه زودتر منتشر کند. سری اول این فیلم در سال ۱۹۹۵ فروش بیش از ۱۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان داشت، درحالی که دنباله آن در سال ۲۰۰۳ حدود ۲۷۰ میلیون دلار فروخت. حضور مایکل بی که فیلم هایش معمولا باکس آفیس های موفقی دارند منطقی بنظر می رسد و پسران بد نیز سبک خاص اوست اما گویا بی توجه اش را معطوف پروژه ی ساخت دنباله Transformers کرده است.

فیلم Bad Boys for Life قرار است ۸ نوامبر ۲۰۱۸ اکران شود اما اگر به این زودی ها کارگردانی پیدا نکند احتمالا باید تاریخ اکرانش را تغییر دهد.

منبع: cinemablend

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.