Jack Black تایید کرد Robin Williams بازیگر فیلم Jumanji در بازسازی آن نقش دارد

24 June 2017 - 20:28

با وجود بهم‌ریختگی‌های بسیار زیاد در استودیو‌های فیلم سازی، باید دید که بازسازی فیلم Jumanji (جومانجی) می‌تواند رضایت بخش باشد یا خیر. یک بازسازی از فانتزی دهه‌ی ۹۰ کودک دوستانه تحت عنوان Jumanji: Wellcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید) در ۲۰ دسامبر به روی صحنه خواهد رفت اما چشم‌های کنجکاو در حال حاضر برخی از اطلاعات کلیدی فیلم را در اختیار دارند. فیلم جدید پر از تجهیزات مضحک کارن گیلان (Karen Gillan ) برای سفر به جنگل و اینکه چرا شخصیت او باید همه را سرگرم یک سفر به طبیعت کند، خواهد بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

خبرنگار هالیوودی با جک بلک ( Jack Black ) در نمایشگاه CineEurope دراسپانیا سخن می‌گفت. او در مورد اینکه چگونه فیلم جدید به ستاره‌ی اصلی فیلم یعنی رابین ویلیامز (Robin Williams) در فیلم سال ۱۹۹۵ می‌پردازد و اتفاقات قطعی در فیلم صحبت می‌کرد. ویلیامز نقش الن پریش (Alan Parrish)، مردی که برای دو دهه در جربان یک بازی اسرار آمیز به نام جومانجی راهی جهانی دیگر شد، را به تصویر کشید. در فیلم جدید می‌بینیم که بلک (Black)، گیلان (Gillan) و دایان جانسون (The Rock) و کوین هارت (Kevin Hart) همگی وارد همان جنگلی می‌شوند که پریش سالها پیش با آن دست و پنجه نرم کرد و همچنین رد پاهای او نیز همچنان دست نخورده باقی مانده است. در یک صحنه از فیلم بلک به راک می‌گوید:” او (پریش) در اینجا یک خانه‌ی جنگلی تمام عیار ساخته است. بنظر می‌رسد او در حال کمک به ماست در حالی که واقعا حضور ندارد.”

یکی دیگر از اظهارات بلک در مورد جزییات فیلم که کمی باعث نگرانی شد این بود که تفاوت اساسی بین فیلم اصلی سال ۱۹۹۵ و فیلم بازسازی شده این است که فیلم جدید مخاطب را به جهانی از جومانجی می‌برد که فیلم اصلی نمی‌توانست و نبرد. بلک می‌گوید: “در فیلم اصلی شما هرگز قادر به دیدن داخل جهان بازی نبودید اما در این یکی عمدتا در جنگل جومانجی به سر خواهید برد. این جذاب‌ترین بخش فیلم است که ما قادر هستیم مخاطب را به آن دنیای پر رمز و راز و عجیب منتقل کنیم.” احتمالا عنصری که مخاطبان دوست خواهند داشت، حضور انسان در داستان است؛ اما ما تا دسامبر منتظر دیدن این فیلم خواهیم ماند.

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.