تام هالند از تام هاردی برای ایفای نقش در فیلم Venom تمجید کرد

26 June 2017 - 18:50

چند سالی است که کمپانی سونی‌پیکچرز اعلام کرده است برنامه‌ای برای توسعه فیلم The Amazing Spider-Man در سر دارد. علاوه بر تولید دو مجموعه دیگر از The Amazing Spider-Man، شرکت سونی همچنان قصد دارد ساخت فیلم‌های دیگرش مثل فیلم Venom و Sinister Six را توسعه دهد. این درحالی است که زمان زیادی از قرارداد سونی با مارول برای همکاری در بازساخت مردعنکبوتی نمیگذرد در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید

در ابتدا به نظر می‌رسید که شرکت سونی قسط ساخت دوباره مجموعه مردعنکبوتی را ندارد، قبل از اینکه هالند(Holland) تقش خود را به عنوان ابرقهرمان در فیلم Captain America: Civil War (به کارگردانی جو روسو و آنتونی) ایفا کند سونی اعلام کرد که قصد توسعه فیلم ‌Venom دارد. همچنین پیش از آنکه فیلم Spider-Man: Homecoming که با نقش‌آفرینی هالند ماه آینده وارد عرصه سینما می‌شود سونی اعلام کرد که تام هاردی در فیلم Venom (در نقش Venom) با کارگردانی روبن فلیشر (کارگردان فیلم Zombieland) ایفای نقش می‌کند.

بازی هاردی در نقش Eddie Brock تایید شد، و بنظر می‌رسد که هالند از مشاهده فهرست بازیگران این فیلم مانند هر کس دیگری هیجان‌زده شده است. او هیجان خود برای این فیلم را زمانی اظهار کرد که مشغول توضیح و تعریف از فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” بود. آنچه او گفت به شرح زیر است:

این خیلی هیجان‌انگیز است، من فکر میکنم که تام هاردی این نقش را با انرژی بسیار و با تمام وجودش اجرا خواهد کرد. این فیلم می تواند بسیار جذاب باشد.

 امی پاسکال از کمپانی سونی اعلام کرد که فیلم‌های جدید مرد عنکبوتی با دنیای مارول در ارتباط هستند، در این حال برای هالند در یکی از این مجموعه‌ها فرصت کافی وجود دارد تا آنچه را در چنته دارد نشان دهد. این گونه اظهارات نه تنها مخاطبان، بلکه رییس کمپانی مارول را نیز تعجب‌ زده کرد، چرا که گفته پاسکال با آنچه رییس کمپانی مارول(کوین فیگ) در اظهاراتش درباره‌ی Venom و دیگر فیلم‌های کمپانی سونی گفته بود در تضاد هستند. به علاوه هالند پیشا‌پیش اعلام کرده است که با پروژه‌های مرد عنکبوتی توسط شرکت سونی همکاری نمی‌کند(با وجود اینکه با این استودیو در پروژه‌های دیگر مثل فیلم Uncharted همکاری می‌کند) و او بار دیگر آنچه را در مصاحبه پیشین گفته بود تایید کرد.

این چیزی نیست که من درباره‌ی آن بدانم یا به من ربطی داشته باشد. من در حال حاضر بر روی مرد عنکبوتی ۱ و کمی بر روی انتقام‌جویان تمرکز کرده‌ ام و در مورد فیلم Venom چیزی نمی‌دانم.

کاملا واضح است که بسیاری از سوالات هنوز بی‌پاسخ مانده اند و ممکن است تا مدت‌ها هم بی‌پاسخ بمانند، اما ما می‌دانیم که فیلم جدید فیشر (Venom) با نویسندگی Scott Rosenberg(نویسنده فیلم جومانجی) و Jeff Pinkner(نویسنده فیلم Fringe) قرار است که سال آینده در سینما اکران شود و هنوز هیچ برنامه‌ای برای نقش‌آفرینی هالند یا فرد دیگری در این فیلم مطرح نیست.

منبع:Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.