تامی لی جونز با برد پیت در فیلم Ad Astra همبازی شد

26 June 2017 - 14:00

تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) جهت همبازی شدن در پروژه جدید برد پیت (Brad Pitt) با سازندگان فیلم Ad Astra « به سوی ستارگان» به توافق رسید. این پروژه علمی تخیلی و حماسی که توسط جیمز گری (James Gray) کارگردانی می‌شود در زبان لاتین با عنوان To The Stars شناخته می‌شود. گری در نگارش فیلمنامه این فیلم نیز نقش دارد و قرار است که تولید این فیلم را برای استودیوی «New Regency» از ماه سپتامبر سال جاری میلادی آغاز کند و آن را مقابل دوربین ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تابدین لحظه جزئیات کمی از داستان این فیلم در دسترس است اما گفته می‌شود که برد پیت نقش مهندسی فضایی با نام روی مک‌براید (Roy McBride) را برعهده دارد. او بیست سال پس از گم شدن پدرش در جریان ماموریتی یک طرفه که در سیاره نپتون جریان داشت، وظیفه می‌یابد تا بتواند نشانه‌هایی از هوش زمینی در آنجا بیابد. مک‌براید توسط یک سفینه فضایی به سیاره نپتون می‌رود تا دلیل چرایی شکست پدرش در ماموریتش را بفهمد.

گفته می‌شود که لی جونز قرار است نقش پدر برد پیت در این فیلم را بازی کند و «به سوی ستارگان» داستانی تکان دهنده و عمیق خواهد داشت. چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که دیوید فینچر (David Fincher) کارگردانی دنباله فیلم World War Z «جنگ جهانی زد» را برعهده گرفته است و بار دیگر با برد پیت همکاری خواهد کرد. پیش از این قرار بود که پیت با گری در فیلم The Lost City Of Z «شهر گمشده زد» نیز همکاری کند اما این همکاری به سرانجام نرسید. «شهر گمشده زد» توسط استودیوی «آمازون» تولید یافته و نخستین نمایشش را در جریان «جشنواره فیلم نیویورک» داشته است.

گری با مشارکت اتان گراس (Ethan Gross) فیلمنامه این فیلم را خواهد نوشت و «RT Features» نیز هزینه تولید این پروژه را تامین خواهد کرد. استودیوی «Plan B» نیز در تولید «به سوی ستارگان» نقش خواهد داشت. از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه می‌توان به رودریگو تیگزیرا (Rodrigo Teixeira)، آنتونی کاتاگس (Anthony Katagas) و مارک بوتان (Marc Butan) اشاره کرد. فیلم «به سوی ستارگان» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

فیلم : Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.