آهنگساز فیلم Ant-Man در نسخه دوم نیز هنرنمایی می‌کند

27 June 2017 - 09:41

کارگردان فیلم مرد مورچه‌ای(پیتون رید) تایید کرد که آهنگ‌ساز قسمت اول این فیلم در قسمت بعدی نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فیلم Ant-Man and the Wasp قرار شده است که در تابستان آینده اکران شود، و از وقتی که مارول شروع به فیلم‌برداری کرده است طرفداران در انتظار خبرهای داغ مربوط به آن هستند. با توجه به اینکه پیتون رید اخیرا پستی مرموز در اینستاگرام خود قرار داد و در کنار آن مارول نیز تایید کرد که فیلم‌برداری در آنتلانتا، تا دو هفته دیگر آغاز می‌شود، دیگر باید منتظر اطلاعات جدید زیادی باشیم که قرار است اعلام شوند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اخبار مربوط به بازیگران نیز حاکی از این است که هانا جان کامن به جمع بازیگران می‌پیوندد و در یکی از نقش های اصلی بازی خواهد کرد و T.I. نیز به این جمع باز‌می‌گردد. کارگردان فیلم Ant-Man یعنی پیتون رید و ستارگان اصلی آن همگی در دنباله این فیلم نیز حضور دارند همچنین پیتون رید تایید کرد که یک نفر دیگر هم به این جمع بازمی‌گردد.

پیتون رید بعد از توییت کردن پست مرموزش در اینسناگرام، با انبوهی از سوالات توسط طرفداران فیلم روبه‌رو شد، یکی از آن سوالات در مورد احتمال بازگشت آهنگ‌ساز این فیلم یعنی کریستوف بک بود که بازگشت او توسط پیتون رید به طور قطع در این قسمت تایید شد.

بک به جز آهنگ‌سازی برای فیلم Ant-Man برای آهنگ‌سازی‌هایش در فیلم‌های Frozen، The Hangover و Edge of Tomorrow شناخته شده است. او در چند فیلم ابرقهرمانی نیز در گذشته به این کار مشغول بوده که شامل فیلم Elektra و یک تک ‌آهنگ برای فیلم The Amazing Spider-Man 2 می‌شود. او همچنین قبلا با  Joss Whedon (کسی که فیلم The Avengers  و  Avengers: Age of Ultron را برای MCU کارگردانی کرده است) همکاری کرده است.

بازگشت بک برای طرفداران اصیل فیلم Ant-Man خبر بسیار خوشایندی بود، مادامی که او قول داد که مانند نسخه پیش آهنگ‌سازی رضایت بخشی را انجام خواهد داد. بنظر می‌رسد که صرف نظر از بازیگران جدید، تقریبا همگی بازیگران نسخه اصلی این فیلم در قسمت دوم آن نیز حضور خواهند داشت، که این می‌تواند به معنای وفاداری این فیلم به نسخه اصلی آن باشد و می‌تواند از لحاظ موفقیت از نسخه اصلی نیز پیشی بگیرد. بعد از اینکه بک جایگزین آهنگساز اصلی فیلم (استیون پرایس) شد، هیچ تضمینی نیست که استیون پرایس به عنوان آهنگساز فیلم Ant-Man and the Wasp به این مجموعه نپیوندد، به ویژه از زمانی که پیتون رید مجددا به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است. با این همه، مشاهده این تایید‌ها و نیز نوع برخورد پیتون رید با طرفداران این مجموعه و همچنین دانستن اینکه تیم اصلی به قسمت دوم این سری برای ساختن یک فیلم ابرقهرمانانی دیگر نیز بازمیگردند، بسیار دلگرم کننده است.

منبع:Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.