گیرمو دلتورو از این که پیشنهاد کارگردانی هری پاتر را رد کرده پشیمان است

28 June 2017 - 17:00

گیرمو دلتورو (Guillermo del Toro) کارگردان منحصر به فرد و صاحب سبک آثاری چونHellboy ،Pan’s Labyrinth و Pacific Rim از این که پیشنهاد کارگردانی هری پاتر را رد کرده پشیمان است. سری فیلم‌های هری پاتر که بر اساس کتاب‌های پر فروش جی کی رولینگ(J.K. Rowling) ساخته شده‌اند جزو یکی از موفق‌ترین فرنچایز‌ها دو دهه اخیر هستند. و حدود ۷٫۷ میلیارد دلار به جیب زده‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در جشنواره انیمیشن Annecy دلتورو در مصاحبه‌ای با سایت خبری ایندی‌وایر اعلام کرد که او فرصت‌های زیادی برای کارگردانی آثار بزرگ سینما را داشته فیلم‌هایی که او کارگردانی تعدادی از آن‌ها را قبول نکرده است. اما دربین این فیلم‌ها فقط تعداد کمی هستند که وی از رد کردن پیشنهاد ساخت آن‌ها پیشمان است و در بین این آثار، هری پاتر یکی از فیلم‌هایی است که او بیشترین پشیبمانی را نسبت به قبول نکردنش دارد.

اما دل‌تورو در  صحبت‌هایش وارد جزئیات این‌که کدام یک از فیلم‌های هری پاتر به او پیشنهاد شده بود نشد اما به نظر می‌رسد که به او پیشنهاد کارگردانی فیلم Harry Potter and the Prisoner of Azkaban به شده بوده است. فیلمی که در نهایت توسط آلفونسو کوارون (Alfonso Cuaron) کارگردانی و به یکی از بهترین فیلم‌های این مجموعه از نظر بصری و داستان‌گویی تبدیل شد. کوارون در مصاحبه‌ی گفته بود که دلتورو باعث شده که او این فیلم را کارگردانی کند.

این که هری پاتر گیرمو دلتورو  چگونه از آب در می‌آمد جزو سولاتی است که ما هیچگاه نمی‌توانیم جوابش را پیدا کنیم اما با توجه به این که او یک داستان گوی فوق‌العاده  است و همچنین در ساختن فیلم‌های فانتزی مهارت خاصی دارد می‌توان بدون شک گفت که فیلم هری پاتر او می‌توانست به یک فیلم منحصر به فرد تبدیل شود.

شاید هنوز هم برای ورود دلتورو به دنیای خارق‌العاده هری پاتر دیر نباشد. با توجه به این که کمپانی برادران وارنر و جی کی رولینگ در حال کار روی فرنچایزFantastic Beasts and Where to Find Them هستند و می‌خواهند آن‌ را به هری پاتر بعدی تبدیل کنند ممکن است گیرمو دلتورو بتواند وارد این دنیای اعجاب انگیز شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.