«بمب» پیمان معادی به روزهای پایانی فیلمبرداری رسیده است

27 June 2017 - 19:40

پیمان معادی که از اردیبهشت ماه امسال تولید جدیدترین ساخته خود را آغاز کرد، این روزهای آخرین مراحل فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد. روابط عمومی «بمب» اعلام کرده که پیمان معادی کارگردان این فیلم اکنون در حال ضبط سکانس‌های موشک باران است و با پایان یافتن این سکانس‌ها، فیلمبرداری به پایان خواهد رسید.

در «بمب» که مسئولیت فیلمبرداری آن را محمود کلاری بر عهده دارد، پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری و… به ایفای نقش می‌پردازند و ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی و باران معادی هم به عنوان بازیگران کودک در این فیلم جلوی دروبین رفته‌اند.

عوامل فیلم «بمب» این روزها  مشغول فیلمبرداری سکانس‌های موشک باران هستند تا با پایان ضبط این سکانس‌ها مراحل فنی پس از تولید را آغاز کنند. بهرام دهقانی تدوین این فیلم را به طور همزمان انجام می‌دهد و معادی قصد دارد تازه‌ترین ساخته خود را برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده کند.

داستان این فیلم «بمب» در زمان موشک باران تهران در سال ١٣۶۶ روایت می‌شود و فیلم نامه آن را هم پیمان معادی به نگارش درآورده است. فیلمنامه «بمب» سه سال پیش جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیاپاسفیک دریافت کرده است.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.