آیا فیلم Godzilla2 مبارزه چهار هیولا را به نمایش خواهد گذاشت؟

27 June 2017 - 21:52

این فیلم دنباله فیلم Godzilla (تولید سال ۲۰۱۴) است. ما قبلا شنیده بودیم که نام قسمت دوم فیلم Godzilla: King of the Monsters خواهد بود، اما در نشست خبری که هفته پیش برگزار شد، گفته شد که از شروع کار تا کنون هرگز از این عنوان استفاده نشده است. اینطور که به نظر می‌رسد هنوز عنوانی رسمی برای این فیلم مشخص نشده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

حقیقت امر این است که هیچ یک از این چهار هیولایی که در این فیلم حضور دارند، برای هواداران ناآشنا نیستند. این که چه تعداد هیولا در این فیلم حضور دارند در نشست رسمی خبری هفته پیش نیز که موضوع آن خلاصه‌ای بر فیلم Godzilla 2 بود شرح داده شد، که در ذیل به آن می‌پردازیم:

داستان قسمت دوم فیلم Godzilla تلاش‌های قهرمانانه‌ی اعضای آژانس Monarch در مقابل هیولاهای غول‌آسا را روایت می‌کند، که شامل گودزیلای‌ قدرت‌مندی می‌شود که این گودزیلا با Mothra، Rodan، و پادشاه سه سر(Ghidorah) سر جنگ دارد. وقتی که این موجودات باستانی با قدرتی فوق‌العاده دوباره به فکر می‌افتند تا به رقابت بر سر قدرت بازگردند ، در آن زمان است که بقای نسل بشر در خطر می‌افتد و معلوم نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد.‌

چیزی که در اینجا توجه را به خود جلب می‌کند این است که آیا واقعا می‌توان از گفته کارگردان این فیلم(Mike Dougherty) در توییترش این را برداشت کرد که هر چهار هیولا(kaiju) در یک صحنه حضور پیدا خواهند کرد یا فقط یک شوخی بوده است. این چیزی است که می‌تواند اشاره به یک صحنه بزرگ و بسیار فوق‌العاده از مبارزه بین این ۴ هیولا داشته باشد. فیلم Godzilla 2 در تاریخ ۲۲ مارس سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع:ScreenCrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.