سومین قسمت فیلم The Conjuring نیز ساخته خواهد شد

28 June 2017 - 14:00

نخستین فیلم از مجموعه سینمائی The Conjuring «احضار روح» کار خود را از سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز کرد و درآمد هنگفتی را روانه جیب استودیوی «نیولاین سینما» کرد. در پی موفقیت این اثر، شاهد ساخت نسخه‌های فرعی متعددی از آن بودیم که در حال گسترش نیز هستند؛ با این وجود این پرسش مطرح می‌شود که آیا قسمت سوم این سری نیز ساخته خواهد شد یا خیر؟ اینطور که پیداست، نسخه سوم این مجموعه نیز در دست تولید قرار دارد و چند چهره آشنا به آن اضافه شده‌اند. با سینما گیمفا همراه باشید.

دیوید لزلی جانسون (David Leslie Johnson) که در نگارش فیلمنامه The Conjuring 2 «احضار روح ۲» مشارکت داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم این سری را نیز برعهده گرفته است. بر اساس گزارش ددلاین، جیمز وان (James Wan)، خالق این سری، در ساخت The Conjuring 3 «احضار روح ۳» نیز مشارکت خواهد داشت اما به مراتب نقشی کوچکتر ایفا خواهد کرد. وان دو قسمت نخست این سری را کارگردانی کرد و در نگارش فیلمنامه «احضار روح ۲» نیز نقش داشت اما وی در ساخت قسمت سوم از طریق شرکتش یعنی «Atomic Monster» در نقش تهیه‌کننده ظاهر خواهد شد. پیتر سافران (Peter Safran) نیز برای تهیه‌کنندگی دوباره این مجموعه بازخواهد گشت. وان و جانسون در ساخت فیلم Aquaman «آکوامن» نیز با یکدیگر در حال همکاری هستند.

هنوز هیچگونه جزئیاتی از داستان قسمت سوم این مجموعه مطرح نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که در «احضار روح ۳» نیز شاهد به تصویر کشیده شدن یکی دیگر از پرونده‌ای واقعی اد و لورین وارن باشیم که نقش‌های آن‌ها در این سری سینمائی توسط پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) ایفا شده است. دو فیلم نخست با واکنش مثبت منتقدان همراه شد و فیلم‌های «احضار روح» و «احضار روح ۲» به ترتیب به درآمدی ۳۱۸ و ۳۲۰ میلیون دلاری از گیشه‌های جهانی دست یافتند.

اگرچه «احضار روح ۳» به عنوان سومین قسمت اصلی از این مجموعه شناخته می‌شود، اما در اصل، این فیلم هفتمین قسمت از این سری خواهد بود. سال ۲۰۱۴ میلادی شاهد اکران فیلم Annabelle «آنابل» به عنوان نخستین نسخه فرعی از فیلم «احضار روح» بودیم و دنباله آن تحت عنوان Annabelle: Creation «آنابل: خلقت» نیز در ماه آگوست سال جاری به روی پرده خواهد رفت. این در حالی است که فیلم فرعی The Nun «راهبه» نیز از تابستان سال جاری مقابل دوربین خواهد رفت و بازیگرانی از جمله دمیان بیچر (Demián Bichir) و تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. مدتی پیش نیز مشخص شد که شخصیت The Crooked Man نیز فیلم مستقل خود را خواهد داشت.

هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم «احضار روح ۳» در نظر گرفته نشده است.

منبع : CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.