در دنباله‌های Spider-Man: Homecoming شخصیت‌های تبهکار جدیدی را خواهیم دید

30 June 2017 - 11:37

با توجه به اینکه به اکران فیلم  Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» بسیار نزدیک‌ شده‌ایم، چندان دور از انتظار نیست که در این مدت اخبار زیادی از این فیلم و حتی دنباله‌های آن بشنویم. اکنون Kevin Feige در جدید‌ترین گفت‌وگوی خود اطلاعات جالبی را از این فیلم و دنباله‌ی آن منتشر کرده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سال گذشته تام هالند در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» برای اولین بار در نقش شخصیت دوست‌داشتنی مرد عنکبوتی ایفای نقش کرد؛ اما تا مدتی دیگر او قرار است در نخستین فیلم اختصاصی خود در دنیای سینماتیک مارول حضور داشته باشد. اگر اخبار این چند هفته را دنبال کرده باشید، بدون شک از هیجان این بازیگر جوان برای ایفای این نقش آگاهی دارید. از آن سو، طرفداران هم منتظرند تا ببینند که فیلم مورد انتظار قهرمان محبوبشان چه نتیجه به همراه خواهد داشت و این بار پیتر پارکر چه ماجرایی را دنبال خواهد کرد و با چه کسانی مقابله می‌‌کند.

Kevin Feige، رییس مارول استودیو، در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود با سایت HeyUGuys درباره‌ی اطلاعات جدیدی نظیر شخصیت‌های منفی و تبهکار جدید در دنباله‌ این فیلم صحبت کرد. هرچند که او اذعان داشت که هنوز تصمیم نهایی برای این کار صورت نگرفته است.

ما [هنوز] درباره‌ی آن صحبت نکرده‌ایم. نکته‌ی جالب در این خصوص این است که این نخستین باری است که فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینماتیک مارول حضور خواهد داشت و اولین باری است که بازیگری با همان سن مرد عنکبوتی در بیش‌تر کمیک‌ها در آن نقش‌ آفرینی می‌کند و با حضور مایکل کیتون در نقش والچر شخصیت‌های تبهکاری را نشانتان خواهیم داد که تاکنون ندیده‌اید. مجرمین زیادی در سری مرد عنکبوتی حضور دارند و این می‌تواند بسیار جالب باشد که دوباره برخی از شخصیت‌های تبهکاری که در فیلم‌های قبلی حضور داشته‌اند را ببینیم اما در حال حاضر ما به شخصیت‌هایی جدید و زیادی فکر می‌کنیم که تاکنون در سری فیلم‌های مرد عنکبوتی حضور نداشته‌اند و آن‌ها را ندیده‌ایم.

این بار قرار است نقش مرد عنکبوتی را تام هالند (Tom Holland) بازی کند. این یعنی در این فیلم مرد عنکبوتی جوان‌تر از تمامی فیلم‌های دیگر خود خواهد بود [البته در کامیک‌ها هم او بسیار جوان است]. علاوه بر او، رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی و در نهایت مایکل کیتون در نقش والچر در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۹۶) در سینما اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.