گوئندولین کریستی به پروژه‌ی Marwencol رابرت زمیکس پیوست

30 June 2017 - 15:00

گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie) آخرین ستاره‌ای است که به جمع بازیگران فیلم جدید رابرت زمیکس (Robert Zemieckis) پیوسته است. او نقش مهمی در این اقتباس از مستند مارونکول (Marwencol) دارد و در بسیاری از صحنه‌ها با استیو کارل (Steve Carell) سروکار دارد .

مارونکول (Marwencol) برروی زندگی و کار هنرمند عکاس، مارک هوگان‌کمپ (Mark Hogancamp) تمرکز دارد. او در هشتم آپریل ۲۰۰۰، در بیرون یک بار توسط گروهی تبهکار مورد حمله قرارمی‌گیرد. او تا سر حد مرگ ضربه می‌خورد، اما پس از نه روز کما و مراقبت‌های پزشکی، با آسیب‌های مغزی و مشکلات حافظه مواجه می‌گردد. هوگان کمپ از مهارت‌های هنری خودش برای ساخت قسمت‌هایی از بلژیک که در جنگ جهانی دوم تخریب شده‌است استفاده می‌کند. نام این فیلم (مارونکول) نیز از ادغام سه اسم مارک (Mark)، وندی (Wendy) و کولن (Colleen) ساخته‌شده‌است. این داستان از یک فیلم مستند آمریکایی ساخته‌ی جف مالمبرگ (Jeff Malmberg) اقتباس شده‌است.

فیلم زمیکس، نسخه‌ی دراماتیک از اتفاقاتی است که برای اولین بار در ۲۰۱۳ افتاده‌است. به گزارش THR کریستی (Christie) آخرین کسی‌است که به جمع بازیگران اضافه شده‌است و نقش محافظ روسی هوگان کمپ به‌نام آنا (Anna) را بازی می‌کند. نقش هوگان کمپ را کارل (Carell) بازی می‌کند ودیگر بازیگران تایید شده شامل لسلی مان و جانل موناعه (Leslie Mann and Janelle Monae)، و همچنین دیان کروگر (Diane Kruger)هستند. این اقتباس از عناصر مستند ۲۰۱۰ در داستان خود استفاده کرده‌است و مالمبرگ (Malmberg) یکی از تولیدکنندگان اجرایی آن است. همچنین نویسندگی این پروژه بر عهده‌ی زمیکس و کارولین تامسون (Caroline Thompson) است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کریستی در‌حال‌حاضر بخاطر عملکرد فعالانه‌ی خود در Game of Thrones (بازی تاج‌و‌تخت) دارای هواداران زیادی است. بازی او به‌عنوان کاپتان فاسما (Captain Phasma) در Force Awakens بیش از حد انتظار بود اما نقش او در The Last Jedi بسیار بهتر گزارش شده‌است. به هر‌حال دیدن بازی او در مقابل کارل که بدون شک صحنه‌های احساسی خواهد‌بود، جالب‌توجه است. البته کارل توانسته است نقش جدی خود را در پروژه‌هایی مانند Foxcatcher اثبات کند.

حضور مان (Mann)، موناعه (Monae) و کروگر (Kruger) به عملکرد قوی بازیگران اشاره می‌کند و جنبه‌ی غیر داستانی و برپایه‌ی واقعیت طرح، به این معنی است که نمایش مجذوب‌کننده‌ای از قالب انسان باشد. با توجه به‌اینکه آخرین کار زمیکس برپایه‌ی یک زندگی حقیقی است و بر اساس تجربه‌های موفق قبلی وی مثل Back to the Future (بازگشت به آینده)، دست‌زدن او به این داستان باید بسیار موثر باشد. ما مشتاقانه منتظر فیلم هستیم وشمارا از هرگونه پیشرفت قبل از انتشار آن با خبر خواهیم‌ساخت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.