لیست صداپیشگان انیمیشن Castlevania مشخص شد

30 June 2017 - 14:04

دوبلور‌های فیلم Castlevania اعلام شدند. در سپتامبر سال ۱۹۸۶ بازی رایانه‌ای Castlevania روانه بازار شد، این بازی که بر مبنای افسانه دراکولا بود بعد یکسال که برای کنسول نینتندو آمد در آمریکا مشهور شد. این بازی داستان یک خانواده به نام Belmont که شکارچی خون‌آشام‌ها هستند و به مبارزه افسانه‌ای با آنها میپردازند را روایت می‌کند. در طول این ۲۸ سال دنباله‌های بسیاری از این بازی با فهرستی از شخصیت‌های مختلف ساخته شد که آخرین بازی از این مجموعه Castlevania: Lord of Shadows 2 بود که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. این فرانچایز از عرصه بازی‌های رایانه‌ای هم فراتر رفت و از آن کتاب‌های کامیک نوشته شد و هم اسباب‌‌بازی از روی شخصیت‌های مشهور آن ساختند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اواخر سال ۲۰۰۵، کمپانی Crystal Sky Pictures قصد ساخت فیلم Castelvania را داشت و حتی پل دبلیو.اس.اندرسون را به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم انتخاب کرد. تغییر در ساختار استودیو و کارگردان فیلم باعث شد که سرانجام ساخت این پروژه تا سال ۲۰۰۹ به تعویق بیفتد. جیمز وان(کارگردان) بعدا بیان کرد که به کارگردانی این فیلم علاقه داشت اما هیچوقت اندرسون از این سمت کناره‌ گیری نکرد، و پروژه ساخت فیلم ناتمام ماند. تا اینکه ساخت مینی‌سریالی انیمیشنی بر پایه این بازی اوایل امسال توسط شبکه نتفلیکس تایید شد.

تهیه‌کننده این مجموعه آدی شانکار (Adi Shankar) پستی در کانال YouTube خود قرار داد که در آن گراهام مک‌تاویش (که قرار است در نقش دراکولا نقش‌آفرینی کند) و خودش به معرفی لیست صداپیشگان پرداختند.

لیست صداپیشگان را با معرفی ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت آغاز کردند در ادامه جیمز کالیس در نقش آلوکارد، آلهاندرو رینسو در نقش سیفا، ایملی اسوالو در نقش لیزا تمپس، مت فروور در نقش The Bishop و در نهایت تونی آمندولا در نقش The Elder صدا پیشگی می‌کنند.

مک‌تاویش در این ویدیو به این نکته اشاره کرد که هم از آرمیتاژ و هم اسوالو شناخت دارد، او در حقیقت با جفت آن‌ها قبلا کار کرده است . او با اسوالو در صداپیشگی شخصیت‌های بازی The Order: 1886 با یکدیگر همکاری داشتند و با آرمیتاژ در فیلم‌های هابیت(The Hobbit) با یکدیگر به تقش‌آفرینی پرداختند.

آرمیتاژ و مک‌تاویش به خاطر کارهای قبلیشان شناخته شده و مشهور شدند، به جز سه‌گانه هابیت مک‌تاویش در دو فصل اول فیلم Outlander نقش‌آفرینی کرد و آرمیتاژ در دو نمایش تلویزیونی رابین هود(Robin Hood) و هانیبال(Hannibal) نیز ظاهر شد.

در طول ویدیو مک‌تاویش و شانکار به کار‌ قبلی کالیس اشاره کردند که در نقش Gaius Baltar در فیلم Battlestar Galactica نقش‌آفرینی کرده بود، همچنین او اخیرا در فیلم Bridget Jones’s Baby در نقش Tom حضور داشت. در این ضمن آمندولا نیز مدتی در عرصه بازی‌های رایانه‌ای سیر می‌کرد و برای چند شخصیت مشهور در بازی‌های متعددی صداپیشگی کرده است که از جمله می‌ توان به صداپیشگی در بازی World of Warcraft، Call of Duty و Fallout اشاره کرد.

و در نهایت به کار‌های رینسو میپردازیم که عمدتا در عرصه صداپیشگی فعالیت داشته، که  به طور مثال صداپیشگی در نقش فلورا در سریال Winx Club بود که توسط Nickelodeon پخش شد.

فصل اول Castlevania در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ در شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: Adi Shankar

 

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.