آیا تولیدکنندگان جیمز باند دنیای سینمایی ۰۰۷ را توسعه می‌دهند؟

30 June 2017 - 22:00

تولیدکنندگان فیلم‌های جیمز باند در نظر دارند تا برخی از جنبه‌های دست نخورده‌ از دنیای ۰۰۷ را بررسی کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی‌که جهان منتظر است تا ببیند آیا دنیل کریگ (Daniel Craig)، ستاره‌ی فعلی باند، برای فیلم چهارم بازمی‌گردد یا خیر، شایعاتی آغاز شده‌است که نشان می‌دهد شاید خانواده‌ی بروکلی (Broccoli) که از همان ابتدا فیلم‌های باند را تولید کرده‌اند، آزمایش‎‌هایی را برای شخصیت و دنیای او در‌ نظر داشته باشند.

جف اسنیدر (Jeff Sneider) از تیم خبرنگاری، توییتی جهانی در مورد آینده‌ی کار منتشر کرد. تعدادی از هواداران واکنش‌هایی فوری نشان‌ دادند. این ایده به مضحکی آنچه بنظر می‌رسد نیست و می‌تواند بسیاری از مسایل ناخوشایند آینده را حل کند.

فیلم بریتانیایی Doctor Who (دکتر هو) یک حرکت رو به جلو برای نسخه‌ی زنانه‌ی ۰۰۷ بود. در حال حاضر یک نامزد قوی در جهان باند برای نشان دادن در فیلم، مانی پنی (Moneypenny) است، در‌ حالی‌ که بعید بنظر می‌رسد به‌این زودی‌ها این اتفاق صورت گیرد. در نقش‌های قبلی او عمدتا منشی بود، نقش تکراری او در ماموریت‌ها بدون همکاری باند با یک اسلحه M-16 در دستش می‌تواند خنده‌دار باشد.

به‌طور مشابه، شخصیت رالف فینس (Ralph Fiennes) مشابه شخصیتی‌ است که می‌تواند خودش را بعنوان یک شخصیت اصلی اثبات نماید. یک کارمند میانه‌سال که دست خود را به کار کثیفی که در حال حاضر باند انجام می‌دهد آلوده کرد و هنگامی‌که به پیری می‌رسد می‌تواند داستانی مخفی از آنچه که جاسوسان انجام می‌دهند، تعریف کند.

این موضوع همچنین می‌تواند یکی از بزرگترین مشکلات عصر کریگ را حل کند (بی‌میلی ستارگان برای بازگشت به رقابت هر دو یا سه سال یک بار). جیمز باند دانیل کریگ ،هنوز بسیار محبوب است و تولیدکنندگان علاقه‌مند به نگه‌داشتن او هستند، اما او در مورد شخصیتش اظهار خستگی کرد و حرف‌هایی رک و تعجب‌آور در مورد تجربه‌اش در Spectre (شبح) به زبان آورد.

بدون شک این یک پیشنهاد پر ریسک است. تولیدکنندگان می‌توانند نام تجاری خود را با پیشنهاد‌های آبکی زیر سوال ببرند و با توجه به هشیاری حال‌ حاضر دنیا، راه‌اندازی یک جهان مشترک بدون یک دید خلاقانه می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.