فیلم Hellboy تا جایی که امکان‌پذیر باشد از جلوه‌های ویژه استفاده خواهد کرد

30 June 2017 - 20:40

نیل مارشال کارگردان فیلم در حال بازسازی Hellboy، گفت که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این فیلم تا جایی که امکان دارد از جلوه‌های ویژه استفاده کند. مارشال در ادامه گفت که به این فیلم درجه سنی R تعلق گرفته و این بدان معنا است که او می‌تواند با محدودیت کمتری این فیلم را بسازد و به منابع اصلی ساخت فیلم که سرشار از خشونت بودند پایبند باشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دو قسمت قبلی فیلم Hellboy هر دو درجه سنی PG-13 را گرفتد، که با کارگردانی گیلرمو دل تورو ساخته شد، او تلاش کرد که قسمت سوم فیلم Hellboy را هم خودش بسازد اما این اتفاق نیفتاد، و در حال حاظر دو کمپانی Dark Horse Entertainment و Millennium Films تصمیم دارند قسمت سوم این سری را بر اساس کتاب‌های کامیک مایک میگنولا و با گارگردانی مارشال بسازند. نکته عجیب اینجاست که ران پرلمن را با دیوید هاربر جایگزین کردند.

مارشال در مصاحبه‌ای درباره‌ی شیفتگی او به جلوه‌های ویژه و اجتناب او از استفاده جلوه‌های کامپیوتری چنین می‌گوید:

ما تا جایی که امکان‌پذیر باشد در ساخت این فیلم از جلوه‌های ویژه استفاده خواهیم کرد، من به این نوع کارها(ساخت جلوه‌های ویژه) در پشت دوربین در هر‌ زمانی که ممکن باشد علاقه‌ مندم، و به استفاده از CG( جلوه‌های کامپیوتری) برای تقویت یا گسترش آن‌ها به عنوان یک ابزار فوق‌العاده نگاه می‌کنم اما نباید این جلوه‌های کامپیوتری جایگزینی برای جلوه‌های واقعی بشوند.

مارشال همچنین در ادامه درباره‌ی چراغ سبزی که برای قرار دادن درجه سنی R بر روی فیلمش دریافت کرده است و نیز درباره اینکه این مسئله چه‌ قدر بر استفاده از جلوه‌های خشونت‌‌آمیز و خونین این فیلم می‌تواند تاثیرگذار باشد میگوید:

ما موفق شدیم اجازه قرار دادن درجه سنی R را بر روی این فیلم دریافت کنیم. این بسیار خوب است، چون اینک می‌توانیم فیلم را آن‌طور که مدنظر داریم بسازیم. اما این به آن معنا نیست که من این فیلم را به گونه‌ای بسازم که اجباری در حفظ آن در این رده سنی داشته باشم بلکه من حساسیت‌های خودم را در ساخت این فیلم خواهم داشت و نتیجه ‌آن رعایت همین رده سنی خواهد بود. من مطمئنم که موفقیت دو فیلم Deadpool و Logan خدشه‌ای به این روش وارد نمی‌کند، همچنین وقتی شما به منبع اصلی دقت کنید خواهید دید که مجموعه‌ای از وقایع خونین را پیش رو خواهید داشت، پس من هم قصد دارم این موارد را حفظ کنم.

گرچه طرفداران عمیقا عاشق فیلم‌های Hellboy ساخته دل تورو شدند، اما اینطور که بنظر می‌رسد مارشال تمایل به ساخت کاراکتر‌ها و دنیای فیلم به سلیقه خودش و متفاوت با نسخه‌های قبلی دارد، یکی از آن تفاوت‌ها افزایش جلوه‌های خونین فیلم با توجه به تغییر وضعیت در ساخت فیلم‌های بر اساس کتا‌ب‌های کامیک بعد از موفقیت دو فیلم Logan و Deadpool(که از جلوه‌های خونین و خشونت‌آمیز استفاده کردند) است. زمانی که دل تورو نسخه اصلی فیلم Hellboy را ساخت، در آن زمان امکان صرف بودجه زیاد برای ساخت فیلم‌های بر اساس کتاب‌های کامیک نبود. اما مارشال با این محدودیت‌ها روبه‌رو نخواهد شد. بی‌شک این کارگردان فیلمی سرشار از خشونت برای مخاطبان فیلم Hellboy به ارمغان خواهد آورد. انتظار می‌رود که فیلم‌برداری این فیلم از پاییز امسال آغاز شود.

منبع: Post Mortem

 

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.