فلیسیتی جونز از نقشش در Rogue One: A Star Wars Story می‌گوید

16 August 2016 - 18:35

فلسیتی جونز (Felicity Jones) بازیگر نامزد اسکار که در حال ایفای نقش در فیلم Rogue One: A Star Wars Story است، از جزئیات تازه‌ای از جدیدترین داستان جنگ ستارگان در میان گذاشته. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دو سوم از سال ۲۰۱۶ را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیگر نامزد اسکار برای فیلم The Theory Of Everything «تئوری همه چیز» فلسیتی جونز هنوز ۴ فیلم در صف اکران دارد! پس‌ از اینکه فیلم Collider در ماه اوت اکران شود، دو فیلم Monster Calls «هیولا صدا می زند» و Inferno «اینفرنو» نیز پس‌ازآن در ماه اکتبر در سینماها خواهند بود و آخرین فیلم نیز جدیدترین جنگ ستارگان که با نام Rogue One شناخته می‌شود در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

با وجود سالگرد ۲۰۱۶ که پرده از چهره‌ی جدید فرنچایز Star Wars برداشت و همچنین دومین تریلر این فیلم که دیروز به نمایش در آمد حال فلسیتی جونز می‌تواند بیشتر از جزئیات نقشی که در این فیلم برعهده‌گرفته است صحبت کند. او در این فیلم در نقش رهبر یک گروه مبارز که علیه امپراتوری و اولین ستاره‌ی مرگ یا Death Star می‌جنگند را بر عهده دارد.

جونز در این بخش از مصاحبه از اولین ملاقات خود با کارگردان فیلم یعنی گرت ادوارز (Gareth Edwards) درباره‌ی خود فیلم و نقشی که وی بر عهده دارد صحبت می‌کند و اگر شما با نحوه‌ی کار دیزنی و لوکاس فیلم آشنا باشید می‌دانید که معمولاً این ملاقات‌ها با مخفی‌کاری بسیاری انجام می‌پذیرند:

هر دو نفر ما در آن برهه مشغول کار بودیم و به همین دلیل ملاقات ما در حدود ساعت ۵٫۳۰ صبح در یک رستوران انجام شد. در تمام طول این ملاقات صدای ما از یک حد خاصی بالاتر نرفت و گرت در این مدت درباره‌ی داستان و شخصیت من در فیلم توضیح می‌داد. اولین ملاقات ما کاملاً مخفی بود و ما مراقب بودیم که کسی صحبت‌های ما را درباره‌ی فیلم نشنود.

شاید مهم‌ترین ویژگی شخصیت فلسیتی جونز در این فیلم این است که او زن است (!) و این مورد تابه‌حال در هیچ‌کدام از فیلم‌های جنگ ستارگان سابقه نداشته است. ارسو شخصیتی است که می‌توان به او اطمینان کرد.

گروه شورشی فیلم همچنین شخصیت مون موتما (Mon Mothma) از سری اصلی را که رهبر Rebel Alliance است به این مجموعه بازمی‌گرداند.

باید بگویم که در میان افراد گروه احترام بسیار بالایی برای زنان قائل هستند. در این فیلم جین شخصیتی بسیار قوی و مستحکم دارد که باعث می‌شود مون موتما به وی احترام بگذارد.

نظر شما درباره‌ی سری جدید جنگ ستارگان چیست!؟

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    مون موتما یک حضور لحظه اى توى اولین فیلم (اپیزود ۴) داشت اما شاید خنده تون بگیره که از همون زمان دلم مى خواست بیشتر ببینمش، هر چند حتى تصور این فیلم هم براى تمام طرفدارها ناممکن بود. به نظر من دیزنى نه تنها با ساخت این فیلم سود خوبى ازش مى کنه، بلکه باعث زنده شدن فیلم اول و فروش خوب دیسک هاش مى شه.