مایکل کیتون، ایفای نقش در لایو‌اکشن دامبو ساخته‌ی تیم برتون را تایید کرد

1 July 2017 - 18:00

مایکل کیتون (Michael Keaton) تایید کرد به‌عنوان نقش منفی در لایو‌اکشن (انیمیشن ترکیب‌شده با فیلم) Dumbo (دامبو) به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) ایفای نقش خواهد‌کرد. البته داستان کیتون و برتون در هالیوود از سال ۱۹۸۸ شروع شد، زمانی‌که کارگردان مشهور در فستیوال خود قطعه‌ی Funnyman را در کمدی کلاسیک Beetlejuice اجرا می‌کرد. با وجود بازخورد خوب فیلم، شاید بزرگترین موفقیت برای این کارگردان و بازیگر، برگردد به یک سال بعد، هنگامی‌که برتون در مقابل گرین (Grain) قرار‌گرفت و یک بازیگر کمدی در یک نقش افتخاری در Batman (بتمن) بود. این حرکت نه‌تنها توسط هواداران پذیرفته‌شد، بلکه فرصتی برای داینامیک دیو (Dynamic Duo) ایجاد کرد تا Batman Returns (بازگشت بتمن) را بسازد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی‌که برتون و کیتون در طول دو و نیم دهه‌ی بعد به موفقیت‌های شغلی زیادی دست‌یافتند، مسیر این فیلم‌ساز و بازیگر تا به امروز یکی نشده بود. بیش از دو ماه پس از این‌که کیتون در حال تلاش برای پیوستن برتون به لایو اکشن انیمیشن قدیمی دیزنی (Disney) یعنی Dumbo (دامبو) بود، کیتون رسما اعلام کرد که در این کار حضور دارد.

کیتون در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری صبح‌بخیر آمریکا (Good Morning America) در مورد Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) داشت گفت: “من درحال همکاری با تیم برتون هستم.” دوباره در یک نقش منفی بعد از نقش کرکس در مقابل مرد عنکبوتی تام هالند، کیتون به شوخی گفت: “این خیلی قدیمی است.” کیتون با تقدیر از برتون گفت: “شما فقط می‌خواهید اطراف این مرد باشید. شما دوست دارید در محیطی‌ که او هست باشید، بخاطر اینکه او اصیل و یک هنرمند منحصر‌به‌فرد است.”

در حالی‌که کیتون اطلاعات زیادی از شخصیت خود در دامبو ندارد، بنابر گزارش‌ها او نقش واندمر (Vandemere) – صاحب یک سیرک که به‌دنبال بدست ‌آوردن یک سیرک کوچک‌تر از مدیکی (Danny DeVito) «دنی دی‌ویتو» است. اوا گرین (Eva Green) نیز برای ایفای نقش در فیلم ،به‌عنوان کولتا (Colletta) یک یند‌باز فرانسوی در سیرک واندرمر اضافه شده‌است. همچنین کولین فارل (Collin Farrell) نیز بنابر گزارش‌ها در نقش یک بیوه با دو فرزند در فیلم حضور دارد.

درحالی‌که دامبو ممکن است به خوبیه پیوند Beetlejuice برای این کارگردان و بازیگر نباشد، اما هنوز هم بسیار هیجان‌انگیز است که برتون و کیتون پس از ۲۵ سال تعطیلات دوباره باهم کار می‌کنند. واضح است که این دو نفر حساسیت‌های خلاقانه‌ی مشابهی دارند و به‌هرحال این دو یک‌بار دیگر در Beetlejuice 2 به احتمال زیاد همکاری خواهند کرد. کیتون در سال ۲۰۱۴ گفت او و کیتون در مورد یک پروژه‌ی بالقوه در حال مذاکره هستند. سث گراهام اسمیت (Seth Graham Smith) نویسنده‌ی نمایش‌نامه‌های رادیویی و تلویزیونی برتون، متن این نمایش‌نامه را تکمیل کرده‌است.

منبع: Screenrantl

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.