سریال Stranger Things به احتمال زیاد تا فصل چهارم یا پنجم ادامه پیدا خواهد کرد

2 July 2017 - 12:00

سریال Stranger Things یکی از غافل‌گیری‌های سال گذشته بود سریالی که کسی فکرش را نمی‌کرد بتواند تا این حد موفق شود و رکورد بزند حالا با توجه به این موفقیت به نظر می‌رسد که این سریال تا مدت طولانی ادامه پیدا کند. با این که هنوز چیزی مشخص نشده اما یکی از بازیگران این سریال یعنی گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) اعتقاد دارد که سریال Stranger Things  تا فصل چهارم یا پنجم ادامه خواهد یافت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مشکلی که در بیشتر سریال‌ها وجود دارد این است که ‌آن‌ها شروعی خوب و یک موضوع جذاب دارند اما رفته رفته با توجه به تمام شدن ایده‌هایشان به مشکل بر می‌خورند و در نهایت پایانی ناامید کننده دارند مانند سریال‌هایی مثل Prison Break ،Dexter،LOST و تعدادی دیگر که همه بسیار ناامید کننده تمام شدند. این مشکل چیزی است که برادران دافر (The Duffer Brothers) می‌خواهند از آن اجتناب کنند آن‌ها قبلاً در مصاحبه‌ای گفته بودند که از حالا کار را برای نوشتن فصل‌های بعدی این سریال شروع کرده‌اند و احتمال می‌دهند که این سریال تا فصل چهارم یا پنجم ادامه پیدا کند.

برادران دافر بعد صحبت‌هایش در اول سال دیگر حرفی راجع به این موضوع نزده‌اند. اما با توجه به نزدیک شدن آغار پخش فصل دوم به نظر می‌رسد که هنوز برنامه آن‌ها تغییری نکرده باشد. در مصاحبه‌ای  گیتن ماتارازو که نقش داستین را در سریال ایفا می‌کند گفته که این سریال به احتمال زیاد فقط دو یا سه فصل دیگر ادامه خواهد یافت چون تیم سازنده نمی‌خواهند که اید‎ه‌هایشان تمام شود.

برادران دافر ایده‌ خوبی برای تعداد فصل‌های این سریال دارند ولی مشکل اینجاست که خیلی از سریال‌ها شروع بسیار قوی‌ای دارند اما بعد از مدتی ایده‌هایشان ته می‌کشد ولی ما نمی‌خواهیم به این مشکل دچار شویم برای همین فکر می‎‌کنم که این سریال بیشتر از چهار یا پنج فصل نخواهد بود

 هنوز چهار ماه به بازگشت Stranger Things به صفحه‌های تلویزیون باقی مانده است و ما هنوز اطلاعات زیادی راجع به این فصل نداریم. اما هر چه به تاریخ پخش این سریال نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری به دست طرفداران می‌رسد. دیوید هاربر (David Harbour) بازیگر نقش رئیس پلیس هاپر که یکی از شخصیت‌های محبوب فصل اول این سریال بود گفته است که ما در فصل دوم این سریال دنیای وارونه (Upside-Down) را که در فصل اول یک معما بود را در این فصل خیلی بیشتر خواهیم دید و اطلاعات جدیدی راجع به آن کسب خواهیم کرد.

این که گروه سازنده این سریال برنامه کاملی برای ادامه این سریال دارند و دقیقاً می‌دانند که چه وقتی می‌خواهد آن را تمام کنند به این معنی نیست که ‌آن‌ها ریسک نخواهند کرد. شاون لیوی (Shawn Levy ) تهیه کننده این سریال در مصاحبه‌ای گفته بود که احتمال دارد تعدادی از طرفداران این سریال از روند فصل دوم ناامید شوند ولی اگر آن را تا پایان ببینند مطمئناً راضی خواهند شد. تریلر این فیلم به احتمال زیاد در کامیک کان ساندیاگو که ماه دیگر برگزار می‌شود به نمایش در خواهد آمد و اطلاعات زیادی در اختیار ما خواهد گذاشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.