دنباله‌ی مردعنکبوتی دقایقی پس از پایان Avengers 4 شروع خواهدشد

1 July 2017 - 21:01

Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) می‌خواهد فیلم‌های عنکبوتی را در مسیر بزرگ خودش قرار‌دهد و اگر واکنش‌های اولیه‌ی منتقدان را به‌عنوان نشانه در نظر بگیریم، این می‌تواند بهترین فیلم Spider-Man (مردعنکبوتی) تاکنون باشد. اما آینده‌ی این شخصیت عنکبوتی دوست‌داشتنی ما چه خواهدشد؟ او در هر دو فیلم آینده‌ی Avengers (انتقام‌جویان) یعنی Infinity War (جنگ بینهایت) و فیلم بدون عنوانی که پس از آن می‌آید حضور دارد و همچنین می‌دانیم که او تبدیل به یک مجموعه فیلم خواهدشد. این را نیز می‌دانیم که این مجموعه دقیقا بعد از Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، اجرایی می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

امی پاسکال (Amy Pascal) رییس شرکت سونی، در گفتگو با فاندام (Fandom) در مورد آینده‌ی سینمای سونی اظهار داشت که ساخت دنباله‌ی Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) دقایقی بعد از پایان Avengers 4 (انتقام جویان ۴) شروع خواهد‌شد. وی  گفت:

” آنچه من فکر می‌کنم این است‌که ما باید بر این تمرکز کنیم که مردعنکبوتی در Civil-War (جنگ داخلی) آغاز شد و پس از آن این فیلم Homecomiing (بازگشت به خانه) است و پس از آن در فیلم‌های Avengers (انتقام جویان) خواهد بود. و ما فیلم بعدی را دقایقی بعد از Avengers 4 شروع می‌کنیم.”

این اولین‌بار است که در دنیای سینماتیک مارول (MCU)، یک فیلم بلافاصله پس از اتمام فیلم قبلی شروع می‌شود و به‌این معناست که احتمالا در پی فیلم  Infinity War خبر‌هایی در راه است. با توجه به زمان بحرانی اشباع‌شدن فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (MCU)، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مقداری سختی همراه کار باشد. اما نکته‌ی اصلی در این فیلم‌ها این است که: اگر همه زنده‌بمانند، خطری در کار نیست. و مرگ در پایان هر فیلم مشخصا می‌تواند دلیلی بر سقوط آن قهرمان و حضور نداشتن در فیلم بعدی باشد. و آیا مربی پیتر پارکر (Peter Parker) تونی استارک خواهد بود؟

Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) هفتم جولای اکران خواهد‌شد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.