بن ویشاو در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Mary Poppins Returns است

16 August 2016 - 19:14

با توجه به اخبار و گزارشاتی که به گوش رسیده است، به نظر می‌رسد بن ویشاو (Ben Whishaw) در حال مذاکره برای پیوستن به تیم بازیگری فیلم Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» است. این فیلم که توسط دیزنی ساخته خواهد شد، بازیگران معروف دیگری هم در آن ایفای نقش می‌کنند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.شاید خبر غافلگیر کننده‌ای نباشد اما قطعاً خوشایند است. با توجه به گزارشات اخیر THR، تیم بازیگران دنباله Mary Poppins، قرار است از گذشته هم قوی‌تر و جذاب‌تر شود. بر این اساس، ظاهراً بن ویشاو که سابقه بازی در فیلم Skyfall را هم داشته، به جمع بازیگران فیلم Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» اضافه شود. بن ویشاو قرار است در نقش مایکل بنکس (Michael Banks) بالغ که در واقع یکی از کودکان فیلم Mary Poppins بود، به ایفای نقش بپردازد.

فیلم Mary Poppins Returns توسط راب مارشال کارگردانی خواهد شد. فیلم‌نامه Mary Poppins Returns توسط دیوید مرج نوشته خواهد شد. همچنین امیلی بلانت (Emily Blunt) در نقش اصلی آن بازی می‌کند. لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) هم از دیگر بازیگران فیلم است.

در گذشته هم اخباری از پیوستن مریل استریپ (Meryl Streep) به تیم بازیگران این فیلم و کار دوباره با امیلی بلانت به گوش می‌خورد. مریل استریپ در فیلم‌های Into the Woods و The Devil Wears Prada هم با بلانت همکاری داشته است و Mary Poppins Returns سومین فیلم مشترک آن‌ها خواهد بود.

Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ برابر با ۴ دی ۹۷ اکران خواهد شد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.