Avengers: Infinity War احتمالا شامل صحنه‌هایی از دهه‌ی ۷۰ است

2 July 2017 - 12:00

به نظر می‌رسد که در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بینهایت) قرار است صحنه‌هایی از دهه‌ی ۷۰ قرار داده‌شود. فیلم ابر‌قهرمانی آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) که تمام گوشه‌های دنیای سینماتیک مارول (Marvel) را باهم متحد کرده‌است، برای نخستین بار، قوی‌ترین قهرمانان زمین را با نگهبانان کهکشان و بسیاری دیگر متحد ساخته‌است. آنها علیه تایتان دیوانه تانوس (Thanos) می‌جنگند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

برادران روسو عکاسی اصلی را از اوایل سال جاری آغاز کرده‌اند و از آن زمان فیلم‌برداری کرده‌اند. هر چند برخی از بازیگران سرشان شلوغ است و مشغول فیلم‌های مربوط به خود هستند. مثل Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه)، Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) و Black Panther (پلنگ سیاه). با توجه به‌اینکه فیلم پیش‌رو بر‌خلاف چیزی که مخاطبان تا‌به‌حال دیده‌اند، بالغ بر ۳۰ ابر قهرمان را روی صفحه‌ی نمایش می‌آورد، این قابل درک است که زمان طولانی‌تری نیز برای فیلم‌برداری صرف ‌می‌شود.

مارول (Marvel) در مورد فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: نبرد بینهایت) اطلاعیه‌ای داده‌است که به‌دنبال یک خانم شرقی دهه‌ی ۷۰ با مشخصات زیر است: “جذاب، موی طبیعی بدون رنگ و هایلایت، بدون تتو، ترجیحا با مو‌ی بلند، پیرو قانون”. آنها به‌دنبال چنین کسی هستند تا دهم و یازدهم جولای از او فیلم‌برداری کنند. اگرچه این اطلاعیه به‌نظر تنها برای بازی در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: نبرد بینهایت) است، اما در واقع بازی در دنباله‌ی آن یعنی فیلم بدون عنوان Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) که بلافاصله پس از پایان این فیلم آغاز خواهد شد را نیز در پی‌خواهد‌داشت.

این اولین‌باری نیست که استودیو مارول ادامه‌ی دنباله‌ای که در گذشته ایجاد‌کرده‌است را می‌سازد، به‌ویژه صحنه‌های فلش بک. اما این روز‌ها استودیو بیشتر از سابق کار می‌کند. Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) از جیمز گان (James Gunn) ،در اواخر دهه‌ی ۸۰ آغازشد و نشان‌داد که ویران‌گران، پیتر کویل (Peter Quill) را ربودند. (گان در Guardians of the Galaxy 2 «نگهبانان کهکشان ۲» یک صحنه‌ی فلش بک ساخت). سال بعد Ant-Man (مرد مورچه‌ای) ساخته‌ی پیتون رید (Peyton Reed) یک صحنه‌ی فلش بک که نشان‌ می‌داد مایکل دوگلا (Michael Dougla) از S.H.I.E.L.D استعفا داد، ساخت. این صحنه همچنین از هایلی اتول (Hyley Atwell) و جان اسلاتری (John Slattery) به‌عنوان پگی کارتر (Peggy Carter) و هووارد استارک (Howard Stark) به‌ترتیب، نیز یادکرد. برادران روسو، از گذشته‌ به طور موثری در Captain America: Civil War (کاپتان آمریکا: جنگ داخلی) استفاده‌کردند، که شامل بسیاری صحنه‌ها از بوکی بارنز (Bucky Barnes) سرباز زمستانی بود.

به‌جای بازگشت به دهه‌ی ۸۰، این‌بار Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: نبرد بینهایت) به عقب‌تر برگشته‌است. اما در این زمان، هر کسی در مورد شخصیت اطلاعیه‌داده‌شده حدس‌هایی می‌زند که چه کسی مناسب خواهد‌بود. بسیاری از شخصیت‌های اصلی فیلم به دهه‌های ۷۰ و ۸۰ پیوسته‌اند و بعضی نیز مانند کاپتان آمریکا حتی عقب‌تر رفته‌اند. با دیدن این‌که چگونه عکس‌ها و ویدیو‌ها با شخصیت‌های Infinity War هماهنگ شده‌اند، ما می‌توانیم قبل از اکران فیلم در سال آینده اطلاعات زیادی از صحنه‌های دهه‌ی ۷۰ فیلم بدست‌آوریم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.