فیلم Deep Blue Sea 2 برای شبکه Syfy ساخته می شود

2 July 2017 - 15:05

خیلی طول کشید اما بالاخره فیلم Deep Blue Sea 2 ساخته شد. وقتی صحبت از بهترین فیلم های مربوط به کوسه های کشنده می شود، تنها اسم یک فیلم به میان می آید: Jaws ساخته ی استفن اسپلبرگ (Steven Spielberg). این فیلم افسانه ای نه تنها باعث خلق ایده های زیادی از بلاک باستر تابستانی شد بلکه نسل کاملی از تماشاچیان را تا حد مرگ از شنا کردن در اقیانوس ترساند. درحالی که در واقعیت مشخص شد که کوسه ها به ندرت حمله می کنند و کمتر انسان ها را می کشند، کوسه ها همچنان محبوب ترین فیلم های هیولایی هستند که به ندرت به سطحی از کیفیت فیلم اسپلبرگ نزدیک می شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

گروه دیگری از کوسه ها با طرفداران زیاد، فیلم Deep Blue Sea سال ۱۹۹۹ است که رنی هارلین (Renny Harlin) آن را کارگردانی کرد. برخلاف نمراتی که این فیلم دریافت کرد، Deep Blue Sea به موفقیت خوبی در باکس آفیس دست یافت و ۱۶۴٫۶ میلیون دلار در سراسر دنیا با بودجه ی ۶۰ میلیون دلاری اش فروش داشت. این فیلم گروه کاملی از بازیگران سرشناس از جمله توماس جین (Thomas Jane)، ال کول جی (LL Cool J)، استلان اسکارگارد (Stellan Skarsgard) و سافرون باروز (Saffron Burrows) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) را در اختیار داشت. نقش جکسون بصورت خاطره انگیزی به پایان رسید که باعث شد تقاضا برای ساخت دنباله این فیلم افزایش یابد.

برخلاف موفقیت فیلم Deep Blue Sea و ویژگی های ترسناک آن، فرنچایز این فیلم ساخته نشد و این اتفاق تاکنون نیفتاده است. طبق گزارش بعمل آمده سایت Movie Hole، فیلم Deep Blue Sea 2 در شهر Cape، آفریقای جنوبی درحال فیلم برداری است. محض اطلاع آن هایی که نمی دانند چرا هیچ خبری مبنی بر ساخت این دنباله منتشر نشده باید بگوییم، دلیل آن این است که این فیلم در سینما اکران نمی شود. این فیلم برای شبکه Syfy ساخته می شود. در این مرحله از ساخت فیلم، اطلاعات اندکی پیرامون داستان این سری منتشر شده که درباره دانشمندی است که روی کوسه ها آزمایشاتی انجام می دهد. این داستان پایان بدی دارد، جایی که کوسه ها فرار می کنند و تیمی از متخصصین دریایی وظیفه شان متوقف ساختن شکارچیان آبی است. آن هایی که فکر می کنند داستان این فیلم شبیه دیگر فیلم های حیوانات کشنده Syfy است باید بگوییم که اشتباه فکر نمی کنند.

دارین اسکات (Darin Scott) کارگردان سری دوم فیلم Deep Blue Sea است. اسکات تجربه کارگردانی فیلم هایی همچون Tales from the Hood و چند قسمت از Femme Fatales را برعهده داشته است. هنوز تاریخ پخش این فیلم مشخص نگردیده و نمی توان انتظار داشت بازیگران نسخه اصلی این فیلم در سری دوم حضور داشته باشند هرچند همگی آن ها هنوز فیلم بازی می کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.