آیا کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp از فیلمی کلاسیک الهام می‌گیرد؟

2 July 2017 - 16:14

پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp عکس تر و تمیزی را که به یک فیلم کلاسیک مربوط بود توییت کرد که نشان می‌دهد پیش ساخت دنباله این فیلم توسط کمپانی Marvel پیش‌تر از مراحل اصلی عکاسی فیلم در حال انجام است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به اینکه عنوان‌های جذابی توسط MCU در راه است (مانند: Thor: Ragnarok، Black Panther و Avengers: Infinity War) اشتیاق طرفداران برای فیلم Ant-Man and the Wasp کم‌تر می‌شود. طبق گفته Marvel standards، آن ها با غلبه بر شرایطی که کارگردان و نویسنده اصلی فیلم مدت کوتاهی قبل از شروع فیلم‌برداری استعفا داد، توانستند فروش ۵۰۰ میلیون دلاری را در سرتاسر جهان داشته باشند به همراه نقد‌های موافق از منتقدان که این‌ها موفقیت‌های کوچک برای فیلم Ant-Man بودند.

پیتون رید قطعا برای کارگردانی ادامه این فیلم برمی‌گردد، چیزی که باعث می‌شود مطمئن شویم آنچه در پست-کردیت قسمت اول فیلم Ant-Man بود و قول داده شده بود که هوپ ون دین (با بازیگری اوانجلین لیلی) در آینده به Wasp ترفیع پیدا کند، به تحقق می‌پیوندد. فعلا ما چیز زیادی درباره‌ی فیلم نمی‌دانیم به جز اینکه فیلم Ant-Man and the Wasp در ماه آینده فیلم‌برداریش در آتلانتا آغاز می‌شود و تا نوامبر نیز به طول می‌انجامد، همچنین تیم سازنده به پایان پیش‌ساختشان اشاره کردند، و همچنین رید عکسی در توییترش گذاشت که مربوط به فیلم The Incredible Shrinking Man برای سال۱۹۵۷ میلادی است که ممکن است این فیلم یکی از منابعی باشد که برای ساخت دنباله فیلم از ان الگو می‌گیرد.

فیلم The Incredible Shrinking Man، داستان مردی کوتوله را توصیف می‌کند که به سبب ترکیبی از مواد رادیو‌اکتیو و حشره کش کوچک شده بود. واضح است که در فیلم Ant-Man and the Wasp، کوچک شدن Ant-Man به لطف تکنولوژی بوده و با توسعه های پدر هوپ و خود Ant-man یعنی هنک پایم ( با بازیگری مایکل داگلاس که در قسمت دوم هم نقش‌آفرینی خواهد کرد) صورت گرفت. شاید اشاره به آن عکس به سبب شباهت‌های بی‌شمار این فیلم با فیلمی که در سال ۱۹۵۷ اکران شد، باشد. اگر در فیلم Ant-Man and the Wasp صحنه‌ای باشد که برای حل بحران و کوچک ساختن از حشره‌ کش‌های خانگی استفاده کند، می‌تواند به معنای الگو برداری رید از آن فیلم باشد.

در کنار رود، لیلی و داگلاس در فیلم Ant-Man and the Wasp، مایکل پنیا، تی آی و دیوید دستمالچیان نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. ستاره فیلم Black Mirror، هانا جان-کامن نیز در لیست بازیگران این فیلم حضور دارد اما اینکه در چه نقشی بازی می‌کند معلوم نیست، و نیز شایعاتی در خصوص حضور جرمی رنر در نقش Hawkeye به گوش می‌رسد که این شایعات رد شدند و هیچکدام تایید نشدند. کارگردان فیلم‌های Anchorman و The Big Short آقای آدام مک‌کی نیز برگشته و در ساخت داستان این فیلم کمک می‌کند و کریستوف بک نیز به عنوان آهنگ‌ساز، در ساخت این فیلم کمک می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.